Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@09:26:17 GMT

حامد لک دوای درد پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۳۳۲

حامد لک دوای درد پرسپولیس؟

فرارو: شرایط برای پرسپولی در یک ماه گذشته خوب پیش نرفته است. این تیم علاوه بر فرصت سوزی در رقابت‌های لیگ برتر، از گردونه جام حذفی هم در جدال با آلومینیوم اراک کنار رفته تا رفته رفته هواداران این باشگاه بپذیرند که بخت اندکی برای کسب جام در فصل جاری دارند.

به گزارش فرارو، این اتفاقات درحالی رخ داده که یحیی و تیمش در همین بازه زمانی، از اشتباهات دروازه بانی لطمه زیادی خورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوتی‌های حامد لک و احمد گوهری باعث شده تا تمرکز از خط دفاعی این تیم گرفته شود. در کنار این موارد رفتار عجیب حامد لک در جدال دوستانه با تیم المپیک ایران و بگومگو با کادر فنی، باعث شده تا یحیی او را از تمرین هم محروم کند. شایعه شده که سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه گفته علاقه‌ای به حفظ لک ندارد و تمایل به جدایی از او در انتهای فصل دارد. همزمان شایعه شده که گل محمدی به احمد گوهری دیگر دروازه بان پرسپولیس اطمینان خاطر داده که تا پایان رقابت‌های این فصل دروازه بان اول این تیم خواهد بود.

مشکل، اما اینجاست که گوهری هم دروازه بان مطمئنی نشان نداده. او در همین جدال آخر تیمش باز روی گل‌های خورده پرسپولیس مقصر نشان داد تا حالا شایعه شود پرسپولیسی‌ها برای بازگرداندن حامد لک نزد یحیی رفته اند تا با وساطت، حامد لک را به پرسپولیس برگردانند. این شایعه درحالی مطرح می‌شود که بعید است بازگشت حامد لک به ترکیب هم از مشکلات پرسپولیس بکاهد. چون ضعف در خط دروازه، یکی از چند مشکل عمده پرسپولیس در این فصل است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حامد لک پرسپولیس حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد