Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اهواز ، مسعود فلاحی در نشست تنظیم بازار شهرستان اهواز، که با حضور  دادستان عمومی و انقلاب اهواز برگزار شد، بیان کرد: گرانفروشی و کم فروشی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست و برای کنترل و تنظیم بازار با اخلال گران برخورد جدی قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از اجناس به ویژه در میدان میوه و تره بار با یک نوع وزن و کیفیت اما به قیمت متفاوت به شهروندان عرضه می‌شود که اصلا قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهواز بر توزیع عادلانه کالاهای اساسی بین واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: در بازدیدهای میدانی از اصناف اهواز مشاهده شده که در برخی از فروشگاه های زنجیره‌ای کالاهای اساسی و پر فروش، به وفور موجود بود اما در واحد های صنفی کوچک کمیاب بود.

فلاحی افزود: کالاهای اساسی باید به صورت عادلانه بین اصناف توزیع شود تا حق اصناف کوچک ضایع نشود و دسترسی شهروندان به اجناس آسان‌تر شود.

وی بر ضرورت درج قیمت بر روی کالا از سوی اصناف تاکید کرد و ادامه داد: کشتارگاه ها نیز ملزم به ارایه فاکتور هستند.  

رییس ستاد تنظیم بازار اهواز در خصوص توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد در اهواز گفت: نظارت جدی بر توزیع مرغ باید صورت گیرد و مرغ منجمد در مناطق کمتر برخوردار بیشتر توزیع شود.

فلاحی ادامه داد: اداره تعاون روستایی تمهید لازم برای عرضه میوه ویژه عید سعید فطر را داشته باشد و غرفه‌های عرضه میوه را در مناطق کمتر برخوردار به ویژه منبع آب، حصیر آباد، کوی علوی،  آل صافی، ۴۰۰ دستگاه، عین ۲، سیاحی، گلدشت، شهرک رزمندگان، مندلی، و ملاشیه اهواز افزایش دهد.

گرانی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست

دادستان عمومی و انقلاب اهواز نیز در این نشست با بیان اینکه گرانفروشی در بازار اهواز پذیرفتنی نیست، گفت: در موضوع معیشتی مردم، همراه فرمانداری اهواز و مجموعه ستاد تنظیم بازار هستیم و با افراد متخلف در بازار به صورت جدی برخورد می‌شود. 

صادق جعفری چگنی با بیان اینکه سیستم عرضه و تقاضا در بازار مشخص است، افزود: کوتاهی و توجیه در این خصوص پذیرفتنی نیست و ادارات و دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه احساس مسوولیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه  با مسوولانی که در این زمینه کوتاهی کنند برخورد جدی و قطعی خواهد شد ادامه داد: در حوزه برآورد و نظارت در بازار مشکلاتی وجود داشت که مردم از این وضعیت رضایت ندارند.

جعفری چگنی افزود: مردم با حداقل‌ها می‌سازند، و نباید از این موضوع سوء استفاده شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار بیان کرد: نظارت‌ها باید جدی‌تر باشد و دستگاه‌های متولی پاسخگو باشند. 

دادستان اهواز  گفت: در افزایش قیمت‌ها در هفته‌های اخیر به ویژه مرغ و گوجه کم تجربگی و کوتاهی ادارات و دستگاه‌های مربوطه به ویژه در بخش توزیع مشهود بود که نباید تکرار شود.

برچسب‌ها کالای اساسی بازار محصولات اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی بازار محصولات اهواز کالای اساسی بازار محصولات اهواز پذیرفتنی نیست بازار اهواز تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت 9:12 امروز از طریق تماس با سامانه 115 موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد 30، 37، 41 و 43 ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید