Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:32:02 GMT

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۴۹۵

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در میان خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰۶ آشپزخانه با پخت ۱۶۰ هزار پرس غذا، به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان، یک وعده غذای خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کنند.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حمایت خیران اصفهان، همواره لبخند امید را بر دل محرومان می‌نشاند و رمضان ماه پرفیضی است که رفتارهای خیرخواهانه نیکوکاران به پیروی از شیوه ائمه اطهار به ویژه امیرالمومنین علی (ع) رنگ تازه‌ای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای پویش اطعام مهدوی در ایام سپری شده این ماه، افزود: همگام با خیران تلاش می‌شود با آنچه در توان است، رسیدگی به معیشت خانواده‌های تحت حمایت را در اولویت طرح‌ها قرار دهیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان در میان خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰۶ آشپزخانه فعال با پخت ۱۶۰ هزار پرس غذا، به ارزش بیش از پنج میلیارد تومان، شادی داشتن یک وعده دورهمی خانوادگی را برای کودکان و خانواده‌های نیازمند فراهم کرده است.

زارعان اظهار کرد: امیدواریم مشارکت‌های عموم مردم استان ادامه یابد و در شرایط سخت اقتصادی امروز، یاری رسانی به خانواده‌های نیازمند اقدام قابل تحسینی است و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای نقدی خود را واریز یا به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مراجعه کنند.

کد خبر 567855

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسته معیشتی بسته معیشتی رمضان کمک رسانی به نیازمندان اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در کمیته امداد طرح اطعام مهدوی محرومان کمیته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانواده های نیازمند میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود