Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون فوتبال در حالی با سرپرستی میرشاد ماجدی امور جاری خود را دنبال می‌کند که تیم ملی فوتبال برای حضور مقتدرانه در جام جهانی ۲۰۲۲ نیاز به بازی و اردوهای تدارکاتی فراوان دارد اما هنوز هیچ خبری از نهایی شدن این برنامه نیست و مدیران این مجموعه درگیر ادامه حضور خود در پست‌های فعلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر در این خصوص نوشت: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که ۲۸ بهمن ماه سال گذشته به اتفاق آرا حکم عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این نهاد حقوقی را امضا کردند با مشکلات جدی در اداره امور مالی و اجرایی روبرو هستند.

حاشیه‌های فراوان برگزاری بازی تیم ملی ایران و لبنان در مشهد به دلیل راه ندادن بانوان، عدم تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات مربیان تیم‌های ملی، عدم تنظیم قرارداد برای ادامه همکاری مربیان تیم ملی بزرگسالان، پروژه ناموفق برای جذب سرمایه در راستای برگزاری بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی تیم ملی ایران نه تنها باعث ایجاد شکاف عمیق بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شد بلکه ورود تعداد زیادی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را برای عزل چهار تن از آنها به همراه داشت.

تعدادی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که بالاترین نهاد تصمیم گیرنده برای ادامه فعالیت ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است خواستار برکناری احسان اصولی، احمدرضا براتی، مهرداد سراجی و طهمورث حیدری شده‌اند.

اعضایی که خودشان نیز با همدیگر اختلاف نظر شدید داشته و عملکرد سایرین را مورد نقد قرار می‌دادند تا نشان دهند تنها برای عزل موقت عزیزی خادم اتحاد داشته و پس از آن چندان تلاش برای کاهش مشکلات و ایرادات نمی‌کنند.

نامه درخواستی اعضای مجمع عمومی که بیش از ۴۰ امضا دارد در دبیرخانه فدراسیون فوتبال به ثبت رسیده است. آنها خواستار رسیدگی به این درخواست از سوی میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون برای رسیدگی به این موضوع در دهم خردادماه در جلسه مجمع عمومی شدند.

نشستی که قرار بود برای بررسی عزل موقت عزیزی خادم باشد حالا اهمیتی دو چندان با درخواست عزل چهار تن از اعضای هیأت رئیسه پیدا کرده است.

کد خبر 669357 برچسب‌ها خبر مهم فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه مجمع عمومی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • حواشی دنیای فوتبال