Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:27:10 GMT

شهرداری کرج امنیتِ کارگران و پاکبانان را تأمین کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۷۵۱

شهرداری کرج امنیتِ کارگران و پاکبانان را تأمین کند

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه شده و فوت شدند که درباره امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   سیدمرتضی اعتصامی با تاسف از فوت چند پاکبان خدمات شهری  طی چند ماه اخیر در کرج، اظهار داشت : برای حفاظت از جان کارگران  معاونت خدمات شهری باید راهکاری مناسب اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه شده و فوت شدند که در خصوص امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم.

جمع‌آوری زباله‌های شهری زنجان باید هر چه زودتر مکانیزه شود عضو مجمع نمایندگان‌ گیلان در مجلس: رفع معضلات دفن زباله سراوان و رودخانه‌های رشت "بسیج عمومی" می‌طلبد سرنوشت غم‌انگیز نخستین تجارت‌خانه فرش قزوین / سرای تاریخی "حاج رضا" زباله‌‌دانی شد

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه همه کارگران باید به وسایل ایمنی مجهز شوند، بیان کرد:   در خیابان‌های اصلی برای تمیز کردن از خودروهای مکانیزه استفاده گردد تا تصادفات و سوانح به حداقل برسد.

اعتصامی تاکید کرد: قطعا در این زمینه باید قصور پیمانکار مشخص شود  و حتما این مسئله پیگیری خواهد شد در این راستا منتظر گزارش کامل از ناظر هستیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

وی بهبود محیط زیست شهری و ارتقای کیفی و کمی خدمات شهری را الگویی برای کیفیت زندگی شهروندان دانست و یادآور شد: برخی خدمات که از سوی شهرداری به شهروندان ارایه می شود ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن را ندارند اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شور ای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نظارت بر قراردادهای رفت و روب مناطق ،بررسی و ارائه گزارش در خصوص حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری شامل هرس و کاشت و آبیاری و نگهداری و طرح استقبال از بهار در کمیسیون سلامت ومحیط زیست بررسی و ارائه گزارش شد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان