Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد رضا خوشرو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست کلان منطقه ۵ که با حضور رئیس اورژانس شیراز و سایر روسای اورژانس دانشگاه های این منطقه برگزار شد، مطالبات اورژانس جهرم در خصوص اضافه شدن ۲ پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای مطرح شد. با دفاعیات و استدلال‌هایی انجام شده به صورت مقدماتی، افزایش پایگاه های اورژانس ۱۱۵ جهرم مورد تأیید و موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: در نهایت در نشست  آمایش سرزمینی کشوری که با حضور رؤسای اورژانس دانشگاه های کلان منطقه پنج برگزار شد، مطالبات جهرم به صورت کارشناسانه مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی‌ها و استدلال‌های منطقی گرفته شده بر آن شد که دو پایگاه شهری در جهرم و یک پایگاه جاده‌ای در منطقه سیمکان(دو راهی دشتی مسیح) و یک پایگاه جاده‌ای در خفر به اورژانس ۱۱۵ جهرم اضافه شود.

وی افزود: با راه‌اندازی این ۴ پایگاه به طور چشمگیری زمان حضور در صحنه حادثه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به تلاش های مجموعه سلامت شهرستان جهرم برای توسعه ناوگان اورژانس و کاهش زمان حضور نیروهای امدادگر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بر بالین بیماران و مصدومان، ابراز کرد: این اقدام در گامی در این راستاست و تحقق این هدف و تسریع در ارایه خدمات امدادی به مردم این مناطق امیدبخش خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها جهرم سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای خفر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهرم سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای جهرم سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای خفر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت