Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@10:21:00 GMT

بزرگداشتی برای «عطار نیشابوری»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۹۲۰

بزرگداشتی برای «عطار نیشابوری»

مراسم بزرگداشت حکیم عطار نیشابوری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزار ایران اکونومیست، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی اعلام کرد به مناسبت روز بزرگداشت «عطار نیشابوری»، مراسم پاسداشت مقام این حکیم، شاعر و عارف  ایرانی روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱  از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این برنامه حسن بلخاری، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مهدی محقق، رئیس هیأت مدیره انجمن، محمود شالویی، دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعلی اصغر میرباقری فرد، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان و علی‌محمد خراسانی، عطارشناس و پژوهشگر ارشد مرکز میراث خطی آکادمی ملی علوم جمهوری تاجیکستان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی  https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher۲ پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های تصویری سخنرانان این مراسم را به صورت همزمان در صفحات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در فضای مجازی در آدرس‌های https://t.me/anjomanasarmafakher و https://www.aparat.com/mafakherefarhangi  مشاهده کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روز بزرگداشت عطار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روز بزرگداشت عطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • زندگینامه رابعه بلخی مادر شعر فارسی
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته