Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@07:28:55 GMT

انهدام سومين باند قاچاق سلاح و مهمات در دهلران

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۲۹۶۱

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 31 قبضه سلاح جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری و 520 فشنگ جنگی در شهرستان دهلران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار"دلاور القاصی مهر" گفت: در پی انجام اقدامات فنی و پلیسی خاص مبنی بر فعالیت افرادی در راستای خرید و فروش سلاح و مهمات به صورت گسترده و سازمان یافته در سطح شهرستان دهلران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دهلران، موفق به شناسایی محل تردد متهمان با یک دستگاه خودرو سواری حامل سلاح جنگی و شکاری شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران با متوقف کردن خودروی مورد نظر و بررسی آن موفق شدند، 31 قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری و 520 فشنگ جنگی را کشف کنند.
سردار"القاصی مهر" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در 21 روز ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 181 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح استان کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت و نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه کشف سلاح‌های غیرمجاز افزایش 126 درصدی داشته ایم.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات در استان، عنوان داشت: تنها در 21 روز ابتدایی سال جاری 78 نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند و در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قاچاق سلاح و مهمات قبضه سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان