Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:24:51 GMT

پیش‌بینی برداشت ۱۰۰۰ تنی گوجه سبز از سرپل‌ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۱۹۹

پیش‌بینی برداشت ۱۰۰۰ تنی گوجه سبز از سرپل‌ذهاب

نعمت دارابی مدیر جهاد کشاورزی سرپل‌ذهاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز برداشت گوجه سبز نوبرانه در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی منطقه، اولین برداشت نوبرانه گوجه سبز کشور در منطقه گردشگری پیران انجام می‌شود که باعث شده یک محصول باکیفیت عالی در اختیار مشتری قرارگرفته و با قیمت ۸۰۰ هزار ریال به استان‌های تهران، تبریز، اصفهان و حتی خارج از کشور صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی وی با بیان اینکه عملکرد باغات گوجه سبز شهرستان در سال زارعی جاری ۳ تا ۵ تن در هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود که امسال از باغات شهرستان بیش از یک‌هزار تن گوجه سبز برداشت شود این درحالی است که هرساله بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ تن برداشت می شده است ولی امسال به دلیل سرمای بیش ازحد و شرایط آب و هوایی نامساعد سطح عملکرد باغات شهرستان بمیزان ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس گوجه سبز کیلویی 80 هزار تومان سرپل ذهاب گوجه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان

محمد برزعلی ضمن اعلام آمادگی استان برای برداشت محصولات کشاورزی، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز