Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@20:34:26 GMT

عکسی تازه از مهناز افشار و یاسین رامین در کنار هم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۲۴۱

عکسی تازه از مهناز افشار و یاسین رامین در کنار هم

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین رامین، عکسی از خود در کنار همسر (مهناز افشار) و دخترش منتشر کرد.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، فعال سیاسی اصول‌گرا ازدواج کرد. این زوج، در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر به نام لیانا شدند.

این بازیگر سینما، سال ۱۳۹۸، از ایران مهاجرت کرد و از همان زمان، در خارج از کشور زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مهر همان سال، با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد از یاسین رامین جدا شده است؛ آن هنگام، همسر مهناز افشار، درگیر یک پرونده قضایی مربوط به فساد مالی بود.

محمدیاسین رامین، در آبان ۱۴۰۰، حکم تبرئه گرفت و پس از آن با رفتن به خارج از کشور، به همسر و دخترش پیوست و اینک دوباره با هم زندگی می‌کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یاسین رامین مهناز افشار مهناز افشار یاسین رامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست

برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند! - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان  مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود