Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:19:34 GMT

«مساوات و همدلی» توطئه دشمنان را علیه ایران خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۳۱۳

«مساوات و همدلی» توطئه دشمنان را علیه ایران خنثی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌اله باقری پیش از ظهر امروز سه شنبه در رزمایش کمک‌های مومنانه اظهار کرد: جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ایران پیاده‌سازی کرده‌اند همین تحریم‌های اقتصادی است و درد و رنج را بر مردم تحمیل کرد.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد همین مساوات و همدلی است؛ بنابراین در دو سال اخیر برای مساوات در کنار کمیته امداد دیگر نهادها و خیران همکاری خوبی داشته و امروز نیز ۱۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در دو سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح خوزستان با مشارکت مجموعه‌های حمایتی استانی توزیع شد.

سردار باقری عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال نیز در دو مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت ولادت امام حسن (ع) ۶۰ هزار بسته و در عید فطر هم ۶۰ هزار بسته انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن، اشتغال و جهیزیه نیز برنامه‌های مختلفی برای مناطق محروم خوزستان انجام شده است.

کد خبر 5465347

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان کمیته امداد خوزستان بسته معیشتی ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی