Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:50:56 GMT

تداوم خرید گندم در سیلوهای اردبی/۳۵۰ تن گندم خریداری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۳۲۱

تداوم خرید گندم در سیلوهای اردبی/۳۵۰ تن گندم خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت ظهر سه شنبه با اشاره به شروع خرید گندم‌های تولید و انبار شده سال ۱۴۰۰ در استان اردبیل اظهار کرد: این روند همچنان در مراکز تعیین شده ادامه دارد که سعی می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از تشکیل صف‌های طولانی کار خرید را به صورت شبانه‌روزی انجام دهیم.

وی با بیان این خبر که از ۲۲ فروردین ماه خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز شده، گفت: گندم‌های تولید شده سال گذشته که در انبارهای کشاورزان موجود می‌باشد تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت تضمینی سال جاری خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: سیلوی انبار مکانیزه در شهر اردبیل و سیلوی ۵۰ هزار تنی «روح کندی مغان» آماده دریافت گندم‌های انبار شده از سال گذشته کشاورزان زحمتکش استان است و تا این لحظه نیز حدود ۳۵۰ تن گندم انبار شده از سال ۱۴۰۰ در مراکز تعیین شده خریداری شده و پول گندم خریداری شده از کشاورزان نیز در کمترین زمان واریز می‌شود.

نوبخت به قیمت خرید تضمینی گندم خریداری شده کشاورزان اشاره کرد و افزود: قیمت خرید تضمینی گندم مطابق نرخ اعلام شده از سوی دولت در سال جاری ۱۰۵ هزار ریال می‌باشد که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

وی همچنین به مبنای محاسبه افت مفید و غیرمفید نیز اشاره کرد و گفت: مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی در سال جاری ۱ درصد افت مفید و ۴ درصد افت غیر مفید بوده که علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی، ارائه معرفی نامه از این سازمان در هر شهرستان الزامی است.

کد خبر 5465339

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی اردبیل علی نوبخت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل خرید گندم ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان