Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان، گفت: مشکلی در تامین خوابگاه‌ دانشگاه‌های استان همدان، وجود ندارد.

مسلم مخفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین در دستور کار قرار گرفت، یکی از دغدغه‌ها در این زمینه، تامین خوابگاه بود.

مخفی تصریح کرد: خوابگاه به تعداد کافی در استان نداشتیم و در سال‌های گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کردیم اما در این دوسال به دلیل تعطیلی خوابگاه‌ها بسیاری از آن‌ها تغییر کاربری دادند چون توجیه اقتصادی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام شده دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها شدند و مشکل عمده‌ای نداشتیم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان در رابطه با وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، گفت: دانشجویان به تدریج در حال اسکان در خوابگاه‌ها هستن  و مشکلی در این زمینه نداریم.

مخفی با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان در ایام کرونا نیز تعطیل نبودند، اظهار کرد: خوابگاه ریحانه در دانشگاه علوم پزشکی ویژه دختران در حال ساخت است که با تکمیل این خوابگاه، مشکل کمبود خوابگاه این دانشگاه، حل خواهد شد.

وی ادامه داد: پیمانکار قول داده تا پایان مردادماه این پروژه را تحویل دهد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان در رابطه وضعیت خوابگاه دانشگاه صنعتی همدان، مطرح کرد: استانداری همدان، چهار بلوک سازمانی در نزدیکی این دانشگاه برای خوابگاه دختران در نظر گرفته و برای خوابگاه پسران نیز از ظرفیت سایر ادارات استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی خوابگاه های دانشجویی بازگشایی خوابگاه ها استانی علمی و آموزشی استانداری همدان خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  طالبی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با اشاره به پیش بینی ۲۸۷ شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه گفت: دو شعبه سیار نیز در این حوزه افزوده شده است.

وی همچنین به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و رویداد انتخابات را یک امر سرنوشت ساز برشمرد.

طالبی از صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در خصوص مناظره ها، پخش مستند و گفت و گوی نامز‌ها در دور اول و دوم انتخابات قدردانی کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با حضور در فرمانداری بیرجند از کمیته‌های سیاسی، فناوری اطلاعات، تبلیغات، حمل و نقل، اطلاع رسانی و حراست بازدید کرد.

 سلیمی دبیر ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر و در مرحله دوم انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمام برنامه‌ریزی‌ها همچون مرحله اول انجام شده است.

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا