Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@17:20:09 GMT

شرایط استفاده ازخوابگاه‌های تربیت مدرس

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۵۴۴

شرایط استفاده ازخوابگاه‌های تربیت مدرس

معاونت دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس شرایط استفاده از خوابگاه‌های این دانشگاه را اعلام کرد. ناطقان:  دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرده که برای تکمیل اطلاعات خوابگاهی و ثبت درخواست خوابگاه به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری به این دانشگاه نیست و درخواست‌ خوابگاه صرفا باید در سامانه گلستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، دانشجویانی که نوبت های واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (۳ دوز)، با استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا امکان حضور درخوابگاه‌های این دانشگاه را نخواهند داشت. دانشجویانی که به دلایل منطقی امکان ارائه کارت واکسیناسیون نوبت سوم را ندارند، باید نتیجه آزمایش منفی کرونای خود را که از ۱۴ فروردین تا ۳۰ فروردین ماه انجام داده‌اند، جهت تحویل قطعی اتاق، ارائه نمایند.

همچنین، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۷ و قبل و دکتری ورودی ۹۵ و قبل، امکان ثبت درخواست خوابگاه را به علت اتمام سنوات نخواهند داشت.

اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس صرفا شامل دانشجویان روزانهٔ (نوع الف) غیربومی است و دانشجویان دارای انتخاب واحد در ترم جاری (دارای سر ترم ۴۰۰۲) در اولویت اسکان هستند. البته، دانشجویانی که در خوابگاه ساکن هستند، نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند.

دانشجویان غیربومی ارشد ورودی ۹۸ به بعد و دکتری ورودی ۹۶ به بعد که ساکن خوابگاه نیستند، لازم است پیش از ثبت درخواست خوابگاه، نسبت به تکمیل اطلاعات خوابگاهی خود اقدام نمایند.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، بررسی درخواست اسکان تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ انجام  می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: تربیت مدرس ، ناطقان ، دانشگاه ، معاونت ، دانشجویی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تربیت مدرس ناطقان دانشگاه معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان