Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:02:45 GMT

نصب ۲۵ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در بزرگراه شهید چراغی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۳۹۴۶

نصب ۲۵ پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در بزرگراه شهید چراغی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شنگی در خصوص تأمین روشنایی محور بزرگراه شهید چراغی گفت: به‌منظور ارتقا روشنایی در بزرگراه شهید چراغی و رفاه حال شهروندان، روشنایی معابر و همچنین زیبا سازی فضای شهری، نصب پایه چراغ‌های روشنایی دکوراتیو به تعداد ۲۵ عدد در فاصله‌های ۲۰ متر در محور بزرگراه شهید چراغی، حد فاصل کوچه سیزدهم الی بزرگراه آیت الله سعیدی در حال نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه این عملیات تا پایان هفته به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها با استفاده از لامپ‌های کم مصرف smd در مسیری به طول ۶۰۰ متر در بزرگراه شهید چراغی توسط معاونت خدمات شهری آغاز شده است که طی روزهای آتی عملیات نصب آن به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: انجام این پروژه با اولویت ارتقا روشنایی و ارائه خدمات در محلات کم برخوردار منطقه انجام گرفته است. ان شاء الله امسال طی برنامه ریزی های به عمل آمده در برخی دیگر از معابر سطح منطقه نیز پایه چراغ‌های روشنایی با طرح‌های جدید نصب خواهد شد.

شنگی تصریح کرد: تأمین روشنایی معابر شهری یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و شهرداری است، بنابراین عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در معابر بی دفاع شهری انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، شهروندان می‌توانند از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای منطقه خود نیز بهره مند شوند.

کد خبر 5465407

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران منطقه 17 شهرداری تهران منطقه ۱۷ تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی گرد و خاک پلیس راهور سازمان محیط زیست شهرداری ماه رمضان 1401 علیرضا زاکانی سازمان هواشناسی بهزیستی بزرگراه شهید چراغی پایه چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی