Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در دیدار رفت با یک گل در خانه ویارئال شکست خورد تا کار دشواری برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان داشته باشد در بازی برگشت داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا در کمال ناباوری در بازی رفت برابر سالزبورگ شکست خورد اما در دیدار برگشت به سختی این تیم را مجازات کرد تا در مجموع بازی رفت و برگشت هشت گل به آن‌ها زده باشد، اتفاقی که ناگلزمن امیدوار به تکرار شدن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اونای امری اندیشه‌های زیادی برای تقابل امشب تیمش برابر بایرن مونیخ دارد و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا حداقل تیمش بتواند با کسب یک تساوی، به مرحله نیمه نهایی صعود کند. کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که ویارئال حتی یوونتوس را شکست دهد اما زیردریایی‌های اسپانیا نه تنها بانوی پیر را از لیگ قهرمانان کنار زدند، بلکه حالا نوبت بایرن نیز فرا رسیده است.

ترکیب احتمالی هر دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

بایرن مونیخ: نویر، پاوارد، اوپامکانو، هرناندز، دیویس، کیمیچ، گورتزکا، کومان، مولر، گنبری، لواندوفسکی

در جمع بازیکنان بایرن، سوله به دلیل ابتلاء به بیماری آنفولانزا قادر به همراهی تیمش نیست. همچنین تولیسو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا و چوپو موتینگ نیز به دلیل عدم آمادگی بدنی مناسب در بازی تیمشان برابر ویارئال حاضر نخواهند بود.

هرناندز نیز تنها بازیکن ناگلزمن است که در صورت دریافت کارت زرد در این مسابقه و صعود به مرحله بعدی، بازی تیمش را از دست خواهد داد.

ویارئال: رولی، فویت، آلبیول، پائو تورس، استوپینان، کوکلین، کاپو، پارخو، لوسلسو، جرارد مورنو، دانجوما

آلبرتو مورنو به دلیل مشکل زانو نمی‌تواند تیمش را برابر بایرن مونیخ همراهی کند. همچنین دیا نیز به دلیل مشکلات عضلانی از لیست بازیکنان کنار گذاشته شده است.

در صورت صعود ویارئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پارخو و رولی در صورت دریافت کارت زرد برابر بایرن مونیخ بازی تیمشان را از دست می‌دهند.

کد خبر 567925

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا ناگلزمن مونیخ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!