Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:51:01 GMT

نخستین پروانه بهره‌برداری صنعتی در شهرک صنعتی شهرقدس صادر شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۴۱۰

نخستین پروانه بهره‌برداری صنعتی در شهرک صنعتی شهرقدس صادر شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نخستین پروانه بهره‌برداری برای واحدی صنعتی واقع در شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ شهرقدس با هدف اشتغال‌زایی و بهره‌مندی از بسته‌های حمایتی در نظر گرفته‌شده در دولت سیزدهم و جذب نیروی انسانی بومی صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، تبدیل پروانه‌های صنفی به صنعتی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان قدس بوده که این موضوع بر تأمین مواد، ماشین‌آلات و میزان فروش تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روزهای سالی که با عنوان "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" نام‌گذاری شده طی پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و در اجرای مصوبه جلسه ستاد رفع موانع تولید استان تهران مبنی بر تبدیل پروانه‌های مراکز تولیدی صنفی به صنعتی که اواخر دی‌ماه سال 1400 در شهرستان قدس برگزار شد، نخستین پروانه بهره‌برداری برای واحدی صنعتی واقع در شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ شهرقدس اهدا شد.

وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس طی بازدید از این واحد صنعتی اظهار کرد: شهرستان قدس به‌جهت ساختار صنعتی و نزدیکی به پایتخت و فعالیت کارخانه‌های بزرگ و سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی، پروانه صنعتی نداشت که این مسئله در سرانه‌ها و پشتیبانی‌های اولیه نقش بسزایی دارد.

5هزار و 300 قرارداد واگذاری زمین صنعتی امضا شدانهدام باند بزرگ مواد مخدر صنعتی در بوموسی/ کشف 222 کیلوگرم شیشه،‌ حشیش و هروئینطرح مقابله با پدیده دلالی در شهرک صنعتی شیراز اجرا می‌‌شود

وی افزود: با این اقدام نخستین تبدیل وضعیت واحد صنفی به صنعتی در سطح استان تهران انجام شد و واحدهای فعال باید با همکاری و حمایت ادارات ارزیاب مانند بیمه، مالیات و محیط‌زیست جهت برون‌رفت از مشکلات هم‌افزایی داشته تا واحدهای تولیدی بتوانند در توافقات تجاری، صادرات، تأمین مواد اولیه و جذب نیروی انسانی توسعه یابند.

فرماندار قدس با تأکید بر اهمیت مباحث زیرساختی افزود: یکی از این مباحث اشتغال‌زایی است تا بتوانیم بسته‌های حمایتی در نظر گرفته‌شده در دولت سیزدهم، جذب نیروی انسانی به ویژه بومی و امنیت آن‌ها را تأمین کنیم.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک صنعتی نیروی انسانی شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.

 بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمین‌های مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد