Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس جمهور خواست که اگر بنای حذف ارز ترجیحی را دارد تمهیدات لازم برای معیشت و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمد علیپور در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور با اشاره به کم آبی در ماکو، چالدران، شوط و پلدشت گفت: کشاورزان شهرستان حوزه انتخابیه امسال به علت خشکسالی و نبود آب زراعی در پشت سد ماکو کشت پاییزه نداشتند؛ یعنی به آنها اجازه داده نشد و مردم این شهرها اغلب از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای وزیر! تکلیف مردم چیست؟ از طرفی متاسفانه باراش سالانه در شمال استان آذربایجان غربی به نسبت جنوب استان به شدت کاهش یافته و آب موجود در پشت سد ماکو به شدت نگران کننده است، تمهیدات و برنامه کاری وزیر برای کشاورزان منطقه چیست؟ از وزیر نیرو می‌خواهم ستاد بحران را در حوزه انتخابیه اینجانب فعال و تدابیر لازم را اتخاذ کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: اغلب مردم چالدران از طریق دامداری امرارمعاش می‌کنند به علت خشکسالی و طولانی شدن زمستان علوفه دامداران چالدران به اتمام رسیده و قادر به نگهداری دام‌های خود نیستند؛ حتی هفته گذشته برابر گزارش هواشناسی بارش پراکنده برف را در شهرستان چالدران داشتیم. آقای وزیر به داد دامداران حوزه انتخابیه بنده برسید با صدور دستور ویژه باز پرداخت تسهیلات دامداران و کشاورزان را به تعلیق بیاندازید و به آنها فرصت دهید.

نماینده مردم ماکو در مجلس در پایان نطقش با اشاره به گرانی‌ها  خطاب به رئیس جمهور گفت: از ابتدای سال جدید افزایش قیمت کالاها همچنان ادامه دارد؛ از دولت می‌خواهم با نظارت و کنترل اجازه ندهد فشار بیش از پیش بر مردم ایران وارد شود. اگر بنای حذف ارز ترجیحی را دارید تمهیدات لازم برای معیشت و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حذف ارز ترجیحی گراني افزایش قیمت کالاهای اساسی محمد علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!