Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ حسن هاشم نیا با حضور در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اینکه وظیفه پلیس مقابله و کشفیات است گفت: بررسی آمار‌ها نشان می‌دهد مقوله اعتیاد از سال ۹۷ جهش عجیبی پیدا کرده و این زنگ خطر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم  ریشه اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت: طلاق، سرقت، قتل و… همه ریشه در اعتیاد دارد و بیش از ۵۰ درصد زندانیان که به جرم‌های مختلف دستگیر شده‌اند ریشه اعتیاد دارند که این موضوع نشان می‌دهد که باید مقوله اعتیاد را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با بیان اینکه پلیس تنها وظیفه مقابله دارد گفت: تا تقاضا وجود داشته مواد مخدر هم وجود دارد؛ باید راهکاری پیدا کنیم تا تقاضا نسبت به مواد مخدر را کاهش دهیم و این زنگ خطر را باید جدی بگیریم.

هاشم نیا بر لزوم آموزش دانش آموزان و آگاهی دادن نسل جوان تأکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ کشفیات مواد مخدر بیش از ۴ برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با تأکید بر اینکه دستگیری معتادان متجاهر به منجر به کاهش آمار‌های سرقت شده است، گفت: میزان سرقت در استان رابطه مستقیم با معتاد متجاهر و خرده‌فروشان دارد که باید مدت نگهداری معتادان در کمپ‌های ترک اعتیاد افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن