Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:16:59 GMT

بنیاد برکت ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در دهلران اجرا می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۴۷۰۵

بنیاد برکت ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در دهلران اجرا می کند

به گزارش ایرنا، لطیف صادقی روز سه شنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان دهلران اظهار داشت: این شهرستان با توجه به ظرفیت های مختلف نیاز دارد تا به موضوع شهرک های کشاورزی و گلخانه ای توجه ویژه شود و بنیاد برکت در این حوزه بصورت ویژه ورود کند.

وی به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت جهاد کشاورزی در این خصوص اشاره کرد و افزود: در این خصوص جهاد کشاورزی باید زیرساخت لازم را فراهم و بنیاد برکت به لحاظ تسهیلات حمایت های لازم را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران به اجرای طرح های خرد توسط بنیاد برکت اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان ظرفیت های فراوانی در اجرای این طرح ها در حوزه های مختلف و بویژه کشاورزی، دامداری و پرورش ماهی دارد.

صادقی بیان کرد: توقع ما با توجه به ظرفیت ها، مرز، سابقه دفاع مقدس و گستره جغرافیایی بیشتر از سایر شهرستان ها در بهره مندی از طرح ها تسهیلات بنیاد برکت است.

وی سهم دهلران از طرح های بنیاد برکت را ۲۵۰ طرح با اشتغالزایی  ۶۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: در این مرحله در سطح شهرستان هشت روستا مد نظر است که از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: برای مشاغل خرد در این شهرستان تسهیلات یک میلیارد ریالی با سود چهار درصد و تسهیلات سه ۳میلیاردریالی و پنج میلیارد ریالی با سود ۱۰ درصد پرداخت می شود.

وی گفت: در طرح های یک میلیارد ریالی اشتغالزایی یک یا ۲ نفر و در تسهیلات سه میلیارد ریالی اشتغال دو تا پنج نفر و در تسهیلات پنج میلیارد ریالی اشتغالزایی شش تا ۱۰ نفر مد نظر است.

صادقی به تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی با سود ۱۰ درصد اشتغالزایی بنیاد  هم اشاره و افزود: در این طرح ها اشتغالزایی ۱۱ تا ۵۰ نفری مد نظر می باشد.

وی در خصوص مشاغل صنعتی هم گفت: طرح هایی که نیازمند سرمایه در گردش هستند تا ۴۹ درصد سهام به صورت مشارکت توسط بنیاد تامین می شود.

امام جمعه دهلران هم در این نشست به ظرفیت های کشاورزی، نفت وگاز دهلران اشاره کرد و گفت: توجه به صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی ضرورت دارد و در زمینه باغات در بخش پهله زرین آباد جا برای کار زیاد است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بر ضرورت ساخت خانه های عالم و توجه به مدارس توسط بنیاد هم تاکید کرد و خواستار اجرای طرح ها در بخش های محروم شهرستان دهلران، بویژه بخش مرکزی شد.

برچسب‌ها ایلام بنیاد برکت دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام بنیاد برکت دهلران ایلام بنیاد برکت دهلران میلیارد ریالی بنیاد برکت ظرفیت ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی