Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ توپخانه ستاد حاتم سیفی در جمع خبرنگاران مراغه با اشاره به برنامه های هفته گرامیداشت ارتش در این شهرستان افزود: در آیین نمادین رژه موتوری یگان های نیروی زمینی ارتش، دستاوردها و تجهیزات نوسازی و به روز این نیرو در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به رویکرد نیروی زمینی محوری ارتش در زمینه به کارگیری ابتکارات و ابدعات دانش بنیان، تجهیزات خودرویی و توپخانه این پادگان رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سیفی اضافه کرد: در این راستا، تمامی ناوگان خودرویی این پادگان بازسازی و نوسازی و ادوات توپخانه ای نیز در زمینه های نشانه روی و شلیک بازسازی و تعمیر اساسی شده اند.
وی گفت: در راستای مدرن سازی ادوات و تجهیزات توپخانه ای نیز سامانه های دیده بانی از زمینی به هوایی و میزان جابجایی آنها نیز به ۶۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.
سرهنگ سیفی اعلام کرد: در آیین گرامیداشت روز نیروی زمینی ارتش در ۲۹ فروردین امسال، علاوه بر رژه موتوری تجهیزات این نیرو، نمایشگاه ابداعات و دستاوردهای دانش بنیان از جمله هوشمند سازی اداوت و مهمات توپخانه ای این نیرو برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای ارتش و نیروهای مسلح، شرکت  گسترده کارکنان وظیفه و پایور ارتشی در نماز دشمن شکن جمعه و رزمایش کمک های مومنانه از جمله برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته گرامیداشت ارتش در این شهرستان است.


فرمانده پادگان امام رضا (ع) گفت: برگزاری آیین های افطاری، محافل انس با قرآن و دیدار با خانواده های شهدای ارتش در شهرستان های مراغه، بناب و ملکان نیز در این ایام انجام خواهد شد.
سرهنگ سیفی افزود: برپایی ایستگاه های سنجش سلامت در مراغه و ملکان با استقرار ۲ بیمارستان صحرایی به مدت سه روز ، پایش سلامت و ویزیت رایگان در روستاهای نیز کنترل وضعیت سلامت دانش آموزان با همکاری آموزش و رورش از برنامه های پادگان امام رضا (ع) و یگان های مستقر در آن در هفته بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: در ماه مبارک مضان سال گذشته با همکاری این پادگان، خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد هشت هزار پرس غذای گرم بین خانوادهای نیازمند انجام شد که امسال نیز در هفته ارتش نیز که با ماه ضیافت الهی تقارن دارد، حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم نیز تهیه و توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: افتتاح مجتمع پرورش ماهی پادگان امام رضا (ع) در قالب پنج استخر مجهز از جمله برنامه های این هفته است که زمینه ساز اشتغال در این منطقه را فراهم خواهد ساخت.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال و تیراندازی با حضور ادارات و یگان های نیروهای مسلح از دیگر برنامه های هفته ارتش در این شهرستان است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه آذربایجان شرقی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه نیروی زمینی ارتش پادگان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی