Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، در زمان مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس باوجود فینالیست شدن این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر اما برخی از حواشی هم در این باشگاه به وجود آمد که تبعات آن همچنان ادامه دارد! یکی از این حاشیه‌ها که البته پرونده آن در جریان است جعل امضای یکی از مدیران عامل اسبق این باشگاه بوده است!

در زمان مدیرعاملی سمیعی در پرسپولیس و به جهت جلوگیری از صدور رای بازگشت به کار یکی از پرسنل این باشگاه، سندی در سامانه اداره کار بارگزاری شده بود که امضای مهدی رسول‌پناه سرپرست اسبق باشگاه پرسپولیس زیر آن به چشم می‌خورد! این در حالی است که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این امضا متعلق به رسول‌پناه نبوده و در واقع امضای او جعل شده تا با این کار مانع از گرفتن رای بازگشت به کار برای یکی از کارمندان شوند!

بعد از این ادعا که امضای زیر نامه بارگزاری شده، امضای رسول‌پناه نیست این موضوع به کارشناس قضایی سپرده شد و در نهایت، کارشناس رسمی دادگستری تائید کرد که امضای زیر نامه، امضای سرپرست اسبق پرسپولیس نیست و در واقع امضای رسول‌پناه جعل شده است! در این باره گفتنی است که دادگاه این موضوع عجیب در حال برگزاری است و باید منتظر صدور رای حاکم قضایی در این خصوص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق عجیب که در زمینه امور اداری رقم خورده به قدری باورنکردنی است که مشخص نیست یک باشگاه با وجود داشتن مدیر اداری و مدیر حراست، چطور چنین موضوعی می‌تواند در آن رقم بخورد! البته احتمالا به زودی زوایای بیشتری از این پرونده جنجالی رسانه‌ای و مشخص خواهد شد!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس امضای جعل شده قوه قضاییه رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است

روزنامه پالیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی امروز (جمعه) گزارش داد، واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی با شرکت‌های دفاعی آمریکایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین است.

به گزارش ایسنا، ایالات متحده در حال انجام اقداماتی نهایی در یکی از بزرگترین بسته‌های کمک نظامی خود به اوکراین است که ممکن است امروز (جمعه) اعلام شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس گزارش پالیتیکو، این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

این بسته به بودجه ۶۱ میلیارد دلاری اوکراین که روز چهارشنبه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شد، اضافه می‌شود.

این روزنامه همچنین نوشت، تسلیحات مذکور احتمالا تا چندین سال به اوکراین ارسال نمی‌شود چون این مبلغ تحت ابتکار کمک امنیتی اوکراین تخصیص می‌یابد. در ارتباط با این ابتکارعمل، پنتاگون قراردادهایی را با شرکت‌های دفاعی ایالات متحده برای تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید برای اوکراین، در مقابل برداشت از ذخایر فعلی آن، منعقد می‌کند.

روز سه‌شنبه، سنای آمریکا بسته‌ای از لوایح را برای ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه چین تصویب کرد.

در ۲۰ آوریل، این لوایح در مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شد. حجم کل بسته بالغ بر ۹۵ میلیارد دلار است که شامل ۶۱ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در مناطق درگیری از جمله نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است