Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:49:40 GMT

تنفس صبح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۱۵۶

تنفس صبح در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگسرای قرآن در ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن را در مساجد شهر تهران با عنوان «تنفس صبح» برگزار می‌کند.

این محافل با مشارکت کارشناسان قرآن سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه و هر محفل در یک مسجد در طول ماه مبارک برگزار خواهد شد. کارشناسان قرآنی در هر منطقه یک مسجد فعال را با خود همراه کرده تا با برگزاری محفل انس با قرآن سهمی در تلاوت قرآن و انس همشهریان عزیز با کلام خدا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاوت قرآن، اجرای همخوانی قرآن و تواشیح، سخنرانی و اجرای مسابقات فرهنگی قرآنی برای کودکان و نوجوانان به همراه یک افطاری ساده از بخش‌های این برنامه محسوب می‌شود.

تا کنون مساجد: خاتم الانبیا منطقه ۸، امام علی علیه السلام منطقه ۳، امام خمینی (ره) منطقه ۲۱، امام حسن مجتبی علیه السلام منطقه ۱۸، منشور منطقه ۱۱، زینبیه منطقه ۱۰، ابوالصدق مطنقه ۱۰، شهید بهشتی منطقه ۴، علی ابن الحسین علیه السلام منطقه ۱۴، مهدیه رسالت منطقه ۶، آستان قدس علی اکبر چیذر منطقه ۱، امام حسن علیه السلام منطقه ۷، حضرت ولیعصر (عج) منطقه ۱۵ و انصار الحسین علیه السلام منطقه ۱۳ برای اجرای طرح تنفس صبح هماهنگ شده اند.

علاقمندان برای استفاده از این محافل می‌توانند به مساجد مذکور مراجعه و از بخش‌های متنوع این محافل نورانی بهره مند شوند.

کد خبر 5464726 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: امام حسن مجتبی امام خمینی ماه مبارك رمضان فرهنگسرای قرآن قرآن ماه امید ماه رمضان 1401 ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان ماه امید قرآن قرآن کریم حضرت خدیجه س فعالیت های قرآنی اوقات شرعی دعای روزهای ماه رمضان ایران شیعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی ایران علیه السلام منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود