Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نساجی مازندران با انتشار ویدیو‌هایی از بازی با استقلال توضیحاتی درمورد بیانیه اخیر خود ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - باشگاه نساجی مازندران با انتشار ۲ ویدیو، توضیحاتی درمورد اتفاقات داوری دیدار با استقلال و بیانیه خود قبل از این بازی اطلاعیه‌ای ارائه کرد:

صحنه آشکار خطای آرمان رمضانی مهاجم استقلال بر روی امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی که به‌درستی از سوی عرب‌براقی داور این دیدار تشخیص داده و گل استقلال مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برخی از تیم‌ها با در اختیار داشتن انواع رسانه سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها دارند.

بیانیه باشگاه نساجی مازندران پیش از دیدار با استقلال، صرفاً رنج‌نامه‌ای بود که نساجی چندین هفته از ناحیه داوری متضرر شد.

همین کم‌دقتی‌ و اشتباهات در داوری‌ها، گاهاً موجب برهم زدن آرامش تیمی و همچنین به‌وجود آمدن حواشی متعددی برای تیم نساجی شده است.

باشگاه نساجی هیچ‌گاه قصد توهین و تهمت نسبت به مجموعه یا باشگاهی را ندارد و عموماً علی‌رغم ناعدالتی‌ها، دست به برهم زدن اوضاع و ایجاد تشنج نداشته و همواره به قوانین تمکین کرده است. اگر سری به نشست‌های خبری ساکت الهامی سرمربی نساجی بزنید، پی به حسن نیت باشگاه نساجی خواهید برد.

در این ویدئو همان‌طور که مشاهده می‌کنید، با توجه به ایجاد جو رسانه‌ای برای به‌حق نشان دادن تیم استقلال در رسانه‌ها و افکار عمومی، اما حقیقت چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ محرومیت مربیان سایپا و مس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال نساجی مازندران استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال نساجی فدراسیون فوتبال نساجی مازندران استقلال نساجی مازندران باشگاه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟