Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:20:25 GMT

افت ولتاژ در رَمِشک کرمان تا قبل از تابستان حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۲۴۹

افت ولتاژ در رَمِشک کرمان تا قبل از تابستان حل می‌شود

به گزارش ایرنا بسیاری از روستاهای دهستان رمشک که شمارشان افزون بر ۴۰ مورد اعلام می شود و نیز مرکز شهر رمشک در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان با مشکل افت ولتاژ برق مواجه هستند که در فصل گرم سال کولر گازی آنها جوابگوی گرمای هوا نیست یا لوازم برقی ساکنان به علت افت ولتاژ برق دچار آسیب می شود.

اما مسئولان شرکت توزیع برق می گویند که با اتمام عملیات اجرایی ۲ پروژه که در دست احداث قرار دارند این مشکل تا پیش از شروع تابستان حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید یحیی هادی‌زاده مدیر امور برق قلعه گنج در همین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:  این شهرستان در حوزه  برق بیشترین پراکندگی را در استان کرمان دارد.

به گفته وی اینک در حوزه برق شهرستان قلعه گنج ۲ پروژه برق رسانی به روستای جهلدر در زیردامنه کوه های مارز و خط برق کتیج به شهر رمشک در دست احداث وجود دارد که با بهره برداری آنها مشکلات برق بسیاری از روستاهای حوزه رمشک رفع خواهد شد.

هادی زاده افزود: پروژه خط برق کتیج_رمشک به طول ۲۶ کیلومتر با اعتبار یکصد میلیارد ریال (۱۰ میلیارد تومان) در حال احداث است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود تا اوایل اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

به گفته وی با بهره برداری از خط برق فوق توزیع کتیج _رمشک مشکل افت ولتاژ و نوسانات برق بیش از ۴۰  روستا در حاشیه رمشک و مشترکان مرکز شهر رمشک در تابستان پیش رو مرتفع خواهد شد.

هادی زاده افزود: شهرستان قلعه گنج در کل افزون بر ۳۰ هزار اشتراک برق دارد که بیش از ۲۵ هزار مورد آن خانگی هستند.

برچسب‌ها قلعه گنج روستائیان انرژی برق کرمان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج روستائیان انرژی برق قلعه گنج روستائیان انرژی برق کرمان شركت توزيع نيروی برق افت ولتاژ قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ ابراهیم امیری، افزود: ساخت مسکن برای ۲۳ هزار نفر جمعیت در برنامه چهار ساله دولت برای جنوب کرمان بوده است.   وی افزود: ابتدای طرح جوانی جمعیت، تحویل زمین مناسب بود که با استقبال خوب مردم به صورت آپارتمانی از جیرفت شروع شد و ادامه آن را به صورت واحدهای ویلای در شهرستان های کهنوج، منوجان و فاریاب انجام دادیم.   وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۶۱۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت در ۱۴ شهر جنوب استان کرمان واگذار شده است.   امیری بیان کرد: در جنوب استان کرمان ۶ شهرستان زیر ۲۵ هزار نفر و ۲ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • برخورد جدی با متخلفان عرضه سموم کشاورزی در محمودآباد
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟