Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد دریکوند امروز سه شنبه در جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن لرستان و مدیران شهرستانی در راستای بررسی وضعیت طرح‌های هادی روستایی، بر اولویت محرومیت زدایی از مسکن و عمران روستایی تاکید کرد.

وی عنوان کرد: ساماندهی پروژه‌های حوزه مسکن و عمران روستایی ضرورت دارد و بایستی با هدف محرومیت زدایی از مناطق روستایی، پروژه‌های این حوزه در اسرع وقت به سرانجام رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم آباد در ادامه افزود: ما نباید به مردم وعده اجرای طرحی بدهیم که نتوانیم آن را به سرانجام برسانیم و این مستلزم انجام مطالعات کاربردی با هدف رصد تمامی چالش‌های پیش روی طرح‌های عمرانی است.

کد خبر 5465541

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار خرم آباد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستایی ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد