Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:24:33 GMT

معتبرترین سایت خلافی خودرو؛ روش های پرداخت خلافی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۲۹۵

معتبرترین سایت خلافی خودرو؛ روش های پرداخت خلافی

رانندگان موظفند پیش از وارد شدن به خیابان‌ها و جاده‌ها اقداماتی را طبق قوانین انجام دهند. - اخبار بازار -

یکی از این موارد، استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی است. برای استعلام خلافی راه‌های متنوعی وجود دارد. شما در صورتی می‌توانید بدون نگرانی از توقیف خودرو توسط پلیس، با ماشین شخصی خود در خیابان‌ها حرکت کنید که جریمه‌های ثبت شده در پرونده‌تان را بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم معتبرترین سایت خلافی خودرو را به شما معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

استعلام خلافی با vin؛ بهترین سایت خلافی خودرو کدام است؟

رانندگان همواره قبل از سفر از سلامت ماشین خود مطمئن شده و پس از معاینه فنی دقیق، رهسپار جاده می‌شوند. استعلام  خلافی خودرو  و اقدام به پرداخت آن یکی از این مجوزهای عبور است. اگر خلافی ماشینتان را صفر نکنید و جریمه٬هایی که خواسته یا ناخواسته مرتکب شده‌اید پرداخت نکنید، توسط پلیس راهور متوقف خواهید شد. بنابراین برای تجربه یک سفر لذت‌بخش حتماً خلافی خودرو را بگیرید. برای انجام این کار راه‌های متفاوتی وجود دارد:

مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+10ارسال کد 17 رقمی پشت کارت ماشین(VIN) به شماره 1101202020 به صورت پیامک

کلیه این موارد ذکر شده پروسه انجام طولانی و سختی دارند. همچنین برای انجام آن‌ها لازم است هزینه‌ای پردخت کنید. اما مراجعه به معتبرترین سایت خلافی خودرو راه جدیدتری است که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت، استعلام خلافی را آسان‌تر کرده است.

چرا آیتول معتبرترین سایت خلافی خودرو آنلاین است؟

امروزه اکثر افراد سعی می‌کنند در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند و کارهای خود را با آسان‌ترین روش انجام دهند. مثلاً برای  پرداخت عوارض شهرداری خودرو  به‌جای اتلاف وقت در صف‌های طولانی، از طریق اینترنت اقدام می‌کنند. آیتول یکی از بهترین سایت‌هایی است که کاربران برای انجام امور مربوط به خودرو اعم از خلافی خودرو، طرح ترافیک و بیمه و معاینه فنی به آن مراجعه می‌کنند. مهم‌ترین دلیل انتخاب سایت iToll کاربری آسان آن است. اگر راننده‌ای به‌واسطه سن بالا، آشنایی چندانی با اینترنت نداشته باشد نیز می‌تواند از آیتول استفاده کند. فقط با وارد کردن شماره تلفن و پلاک خودروی خود می‌توانید در لحظه و به‌سادگی خلافی ماشینتان را مشاهده کنید. امکان صفر کردن خلافی نیز از طریق این سایت وجود دارد. دلیل دیگری که موجب محبوبیت iToll شده، رایگان بودن خدمات آن است. برای مثال اگر برای استعلام خلافی خودرو به صورت حضوری به دفتر پلیس+10 مراجعه کنید، نه‌تنها پروسه زمان‌بری را طی می‌کنید، بلکه باید هزینه‌ای به متصدی پرداخت کنید.

 

استعلام خلافی با پلاک در هر ساعت از شبانه‌روز با اپلیکیشن IToll

آیتول معتبرترین سایت خلافی خودرو است و در بین مردم محبوبیت بسیاری دارد. ساده بودن کار با این سایت موجب شده تا کاربران، پرداخت عوارض آزادراهی خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند. با وارد کردن پلاک ماشین می‌توانید خلافی را مشاهده کرده و در لحظه برای صفر کردن آن اقدام کنید. البته فراموش نکنید که iToll اپلیکیشن نیز دارد. کاربران با نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن قادر به مشاهده عوارض و خلافی خودروی خود هستند. همچنین می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و با انجام چند عملیات ساده برای پرداخت آن‌ها اقدام کنند. در ادامه از خدمات دیگری که در کنار استعلام خلافی خودرو در اپلیکیشن آیتول انجام می‌شوند نام می‌بریم:

پرداخت عوارض اتوبانپرداخت بیمه شخص ثالثمعاینه فنی غیرحضوریبیمه موتور سیکلتپرداخت عوارض سالیانهتعویض پلاک غیر حضوریپرداخت بیمه بدنه خودروترخیص خودرو غیر حضوری

کلیه خدمات ذکر شده فقط با چند کلیک و طی چند دقیقه توسط اپلیکیشن IToll قابل انجام است. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف زمان طولانی برای انجام این خدمات نیست. با نصب این اپلیکیشن می‎توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

آیتول معتبرترین سایت خلافی خودرو آنلاین برای استعلام و پرداخت

در این مقاله راجع‌ به راه‌های قدیمی استعلام خلافی خودرو صحبت کردیم. همچنین متوجه شدیم این راه‌ها نه‌تنها زمان زیادی از ما می‌گیرند، بلکه متحمل پرداخت هزینه نیز خواهیم شد. سپس به معرفی معتبرترین سایت خلافی خودرو پرداختیم و گفتیم برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌توانیم از سایت iToll استفاده کنیم.

سایت آیتول به نشانی iToll.ir ارائه دهنده سرویس‌های مرتبط با پرداخت عوارض خودرو، موجب سهولت کار رانندگان شده است. اگر می‌خواهید برای اموری مانند پرداخت عوارض اتوبان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، عوارض سالیانه، عوارض شهرداری خودرو و عوارض آزادارهی اقدام کنید، پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن iToll است. برای ثبت نام در این سایت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید و کد تأیید پیامک شده را تایپ کنید. به‌همین سادگی ثبت‌نام شما انجام شده و می‌توانید از کلیه خدمات سایت استفاده کنید. همچنین تلفن 02189518010 شماره تماس مستقیم با پیشتیبانی آیتول است. اگر هرگونه سؤال، راهنمایی یا پیشنهاد و انتقادی داشته باشید می‌توانید از طریق این شماره اقدام کنید. در بالای سایت و در قسمت پرداختی‌ها، کلیه امور پرداختی مرتبط با خلافی خودرو و عوارض دیگر قابل مشاهده است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استعلام خلافی خودرو پرداخت عوارض برای انجام راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده