Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@12:09:49 GMT

اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان تست دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۳۸۷

اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان تست دادند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن هنرجو مدیر تیم‌های ملی اسکیت در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم و آزمون‌های مذکور گفت: پس از برگزاری سومین مرحله از اردوهای انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت که طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه سال گذشته در پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی و با حضور ۴۶ اسکیت باز در دو بخش آقایان و بانوان  برگزار شد، در نهایت ۲۰ ورزشکار برتر (۱۰ نفر خانم و ۱۰ نفر آقا) برای حضور در چهارمین مرحله از اردوهای این تیم دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صبح امروز و در جریان برگزاری اردوی مذکور، ۱۰ ملی پوش بخش آقایان در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

هنرجو در ادامه ابراز داشت: این مرحله از اردوهای تیم اسکیت سرعت که با هدف شناسایی ورزشکاران منتخب برای حضور در بازی‌های آسیایی از شنبه ۲۰ فرودین ماه در آکادمی اسکیت ایران (واقع در مجموعه ورزشی آزادی) آغاز شده است، به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و ملی پوشان این تیم در ادامه و در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، پنجمین مرحله از اردوهای خود را پیگیری خواهند کرد.

هنرجو اسامی اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت آقایان را به شرح زیر عنوان کرد: محمدامین حیدری، امیر بهزادی بروجنی، آزاد همتی، امیر گورکی، پوریا قاسم پور، میلاد دباغی، پوریا صدری رجبی، محسن کاظمی، کیارش شاه محمدی و محمد میرزا آقاسی.

شایان ذکر است اردونشینان تیم اسکیت سرعت بانوان نیز صبح فردا در آزمون‌های مذکور حضور پیدا خواهند کرد.

هومن جعفری کد خبر: 1136430 برچسب‌ها ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش مرحله از اردوهای اسکیت سرعت ملی اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم