Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:09:10 GMT

رالی‌تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۵۴۵

رالی‌تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» آغاز شد

رالی‌تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» با شرکت خودروهای کمپر از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی آغاز به کار کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رالی‌تور گردشگری خانوادگی «از رمضان تا فطر» با شرکت خودروهای کمپر از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی آغاز به کار کرد. این رالی‌تور امروز همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور 20 دستگاه خودرو کمپر و کاروان و 70 نفر شرکت‌کننده با همکاری و همیاری پلیس راهور ناجا از محل پارک جنگلی یاس فاطمی در تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رالی که به مدت سه هفته به طول می‌انجامد در مسیر استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در حرکت خواهد بود.

کمپرهای شرکت‌کننده با هدف توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و ترویج سفرهای مسئولانه از مناطق گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر از جمله پیست آبعلی، پارک جنگلی بهشهر، جنگل نکا، بندر ترکمن، روستای آشوراده، شهر کردکوی، جنگل جهان‌نما، منطقه تاریخی خالد نبی، جنگل ابر شاهرود، شهر اصفهان، شهرضا، کهگیلویه و بویراحمد و آباده عبور و از این جاذبه‌ها دیدن می‌کنند.

رالی‌تور گردشگری خانوادگی از رمضان تا فطر روز 13 اردیبهشت 1401 با رسیدن به منطقه تاریخی پاسارگاد به کار خود پایان خواهد داد و پس از آن، روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه نیز همایش کشوری کمپرها و کاروان‌ها با حضور شرکت‌کنندگان و دیگر کمپرداران و علاقه‌مندان در این منطقه برگزار خواهد شد.

توسعه گردشگری در دریای خزر با راه‌اندازی "اسکله مارینا" دنبال می‌شودطرح جامع گردشگری منطقه اورامان تدوین می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری رمضان تا فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: با ثبت سه رویداد دیگر حوزه گردشگری قزوین شامل مراسم آیینی سوم امام( زنان طایفه بنی‌اسد)،سوگواری زنانه در حسینیه آقا سیدجمال و سمنوپزان تا کنون ۶ رویداد در تقویم رویدادهای ملی به‌ثبت رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش و تاثیر رویدادها در رونق گردشگری استان، یازده پرونده شامل آیین‌های سمنوپزان، پنجاه‌بدر، تعزیه‌خوانی، سوم امام، سوگواری زنانه حسینیه آقا سیدجمال، آیین تشت‌گذاری الوند، آیین مافی زیاران، جشن فندق، شور زرآباد، جشن سماق منطقه الموت و هفته خوشنویسی قزوین تهیه و اطلاعات آنها در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: پیش از این سه رویداد شامل جشن فندق، جشن سماق و مراسم شور زرآباد منطقه الموت در این تقویم به ثبت رسیده بود و سه پرونده دیگر شامل مراسم سوم امام( طایفه بنی‌اسد)، سوگواری زنانه در حسینیه آقا سیدجمال و آیین سمنوپزان قزوین موفق به دریافت گواهی ثبت رویداد شدند و باقی پرونده‌ها نیز دردست بررسی هستند.

محمدی ادامه داد: از دیگر رویدادهای شناسایی شده می‌توان به جشن انگور تاکستان، جشن زیتون و انار منطقه طارم‌سفلی، جشن پسته و گل محمدی بویین‌زهرا، جشن گیلاس و زغال‌اخته منطقه رودبار الموت اشاره کرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط قابل معرفی و ثبت هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد