Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@15:59:43 GMT

درب اتوماتیک شیشه ای چیست و نکاتی برای آن

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۵۸۵

درب اتوماتیک شیشه ای چیست و نکاتی برای آن

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از قسمت‌های اصلی ساختمان‌ها محسوب می‌شود که وظیفه اصلی آن تامین امنیت و افراد داخل آن و سهولت رفت ‌و آمد می‌باشد. از زمان‌های قدیم تا به امروز تحولات زیادی در صنعت درب رخداده است و بشر توانسته به‌ خوبی با آن کنار بیاید.

در حال حاضر درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل ظاهر زیبا و طول عمر بالا دارای مشتری زیادی می‌باشد از بین انواع گوناگون درب اتوماتیک یا درب برقی که در بازار وجود دارد درب اتوماتیک شیشه ای محبوبیت بالاتری نسبت ‌به سایرین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که از نام آن مشخص است؛ به‌ صورت خودکار و بدون نیروی دست باز و بسته می‌شود؛ نقش خیلی زیادی در قسمت‌های ورودی بانک‌ ها و مراکز خرید و ساختمان‌ها دارد و مهم دلیل استفاده از آن سهولت رفت‌ و آمد می‌باشد.

در مورد درب اتوماتیک شیشه ای یکسری برتری‌ها و مزایایی وجود دارد مهم‌ترین آن افزایش امنیت و کاهش آلودگی صوتی و کاهش انرژی‌های مصرفی و همین طور راحت شدن رفت ‌و آمد در ترددهای بالا و ازدحام جعمیت می‌باشد.

البته درب اتوماتیک شیشه ای دارای اجزایی می‌باشد که که کار کردن این قطعات در کنار همدیگر باعث می‌شود تا بتواند خیلی ‌خوب و راحت به کارایی خودش ادامه دهد ما می‌خواهیم به شما در مورد مقاومت درب اتوماتیک و دلایل استفاده و نکاتی در مورد آن بگوییم پس در ادامه با ما همراه باشید.

عوامل مؤثر در قیمت درب شیشه ای

قیمت یکی از عواملی می‌باشد که برای هر کسی دارای اهمیت زیادی است کسانی که می‌خواهند از درب اتوماتیک استفاده کنند باید بدانید که خیلی ساده و راحت می‌تواند برای آن تاثیر زیادی داشته باشد نکات مهم در مورد وجود بیاید که باید بدانید خیلی ساده و راحت شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به عبارتی دیگر هر چیزی که در حال حاضر تاثیر زیادی دارد برای شما نقش خیلی مهمی داشته و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید در مورد مطالبی که شما باید بدانید این است که خیلی ساده و راحت باید بدانید که چطور قیمت‌ها را می‌توانید پیش‌از آنکه بخواهید محصولی را بخرید ارزیابی کنید؛ در واقع برای این ‌که شما بخواهید این کارها را انجام دهید باید بدانید که خیلی ساده و راحت این کار برایتان انجام ‌پذیر است.

نکته ‌ای که شما باید وجود داشته باشید این موارد می‌باشد که هر چیزی که بخواهید آن را در نظر داشته باشید برای شما نقش مهمی دارد؛ اما اگر یکسری از چیزها را بدانید تاثیر زیادی در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دارد.

اول از همه اینه که درب اتوماتیک شیشه ای و فریم آن نقش مهمی در قیمت ‌گذاری آن دارد. دوم از همه این ‌که اجناس به ‌کار رفته در آن اگر وارداتی باشند. نقش زیادی در قیمتش داشته نوع شیشه خدمات نصب و موارد این ‌چنینی و حتی نوعی درب اتوماتیک هم نقش زیادی در قیمت‌ گذاری آن دارد که شما باید هر کدام از آن‌ها را پیش‌ از خرید کردن بررسی کنید.

 

نحوه کار کردن درب

برای این ‌که شما درمورد این محصول اطلاعات بیشتری داشته باشید بهتر است در مورد نحوه کار کردن آن یک سری مواردی را به شما بگوییم. زمانی‌ که عابر از بین سنسورها عبور می‌کند، فرمان باز شدن درب به سمت کنترل باکس ارسال می‌گردد و پس‌از حرکت کردن عابرین از مقابل آن و خارج شدن از محدوده دید سنسورهای به‌ کار گرفته ‌شده دیگری فرمان ارسال نشده و درب‌ها مجدد بسته می‌شود.

درواقع عملکرد اصلی در درب‌های اتوماتیک شیشه ای را سنسورها دارند زمانی که سنسورها فرمان را می‌گیرند و پردازش می‌کند و آن را در کنترل باکس با توجه به وضعیتی که وجود دارد به اپراتور ارسال کرده و درب باز می‌شود.

حرکت رفت ‌و آمد درب‌ها با توجه به نوع اپراتور و نوع مونتاژ قطعات می‌باشد به‌ همین دلیل معمولاً شروع به گردش موتور تا زمانی که حرکت کردن صورت بگیرد و در به ‌جای خودش برسد توسط الکتروموتور ادامه پیدا می‌کند؛ درواقع کارکرد درب نقش خیلی مهمی داشته و هر یک از قطعات آن‌ هم در طول عمر درب تاثیر زیادی می‌گذارند؛ در واقع اگر درب ازنظر قطعات کیفیت بالایی نداشته باشد در این مسیر و در زمانی که می‌خواهد کار کند با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند که برطرف کردن این مشکل و سخت می‌باشد؛ از این ‌رو زمانی که شما می‌خواهید درب اتوماتیک شیشه ای بخرید نکته‌ ای که باید بدانید این است که شما بتوانید خیلی ساده و راحت درب اتوماتیک شیشه ای را تهیه کنید.

نکته‌ ای که باید بدانید این است که کیفیت قطعاتی مثل سنسور و موتور در کار کردن درب نقش مهمی را ایفا می‌کند و باعث می شود تا شما بتوانید خیلی راحت از این محصول استفاده کنید.

نکاتی برای خرید درب

برای این که درب اتوماتیک شیشه ای خوبی بخرید باید یک سری مواردی را باید رعایت کنید. اولین نکته این است که مشخص کنیدِ دقیقا چه نیاز هایی دارید؟

ساختمان شما به چه دربی نیاز دارد، این درب برای مکان معمولی است یا مرکزی که رفت و آمد خیلی بالایی دارد؟

پرسیدن این سوالات و پاسخ به آن ها کمک زیادی به شما می کند و می توانید با هدف به دنبال محصول مد نظرتان باشید. اگر نمی دانید که کدام نوع از درب را باید بخرید؛ زمانی که به این سوالات پاسخ دهید و به کارشناس یا فروشنده درب بگویید؛ به شما کمک و راهنمایی خواهد کرد.

دومین عاملی که باید خرید در این زمینه بدانید این است که کیفیت تک تک قطعات را در نظر بگیرید. برای این که شما باید در نظر داشته باشید تا همه قطعات بتوانند به خوبی کار کنند. نکته مهمی درمورد درب اتوماتیک وجود دارد؛ موتور است.

موتور در واقع قلب درب اتوماتیک می باشد که به درب کمک می کند تا بتواند از پس رفت و آمد بالا برآییند. موتورها در حال حاضر متنوع هستند؛ اما با کیفیت تر آن ها موتورهای مخصوص آلمانی می باشد. موتور دانکر آلمان یکی از محبوب ترین موتورها برای درب هاست. این موتورها سبب می شود تا درب بدون سر و صدا کار کنند. ضمنا وجود این موتور باعث افزایش بازدهی و عمر خود درب هم می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درب اتوماتیک شیشه ای خیلی ساده و راحت داشته باشید باید بدانید تاثیر زیادی کار کردن درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول

 

 

به گزارش پارس نیوز ، بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۸ اردیبهشت  ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت خودروهای ایران خودرو

در بازار خودرو قیمت چند مدل از محصولات ایران خودرو تغییر کرد.

بر اساس آخرین قیمت بازار خودرو قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۷۰ میلیون تومان شد.

پژو ۲۰۷ دنده ای ۷۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت تارا به ۹۶۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ سه ۶۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت رانا ۶۶۰ میلیون تومان شد.

هایما یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان شد.

قیمت دنا دنده ای ۸۴۰ میلیون تومان شد.

پژو پارس در بازار ۸۶۵ میلیون تومان شد.

قیمت خودروهای سایپا

در میان محصولات سایپا قیمت شاهین ۷۰۵ میلیون تومان شد.

کوییک اتوماتیک ۵۳۵ میلیون تومان قیمت خورد.

ساینا ۴۱۵ میلیون تومان شد.

قیمت پراید وانت به ۳۱۵ میلیون تومان رسید.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
 
سمند LX EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۳ صفر ۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال (LX ) ۱۴۰۲ صفر ۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷اتوماتیک TU۵ ۱۴۰۲ صفر ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی) ۱۴۰۲ صفر ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۲ صفر ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ صفر ۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲ صفر ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۲ صفر ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا اس ۱۴۰۲ صفر ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ صفر ۳۹۷,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ صفر ۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهینG ۱۴۰۲ صفر ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S ۱۴۰۲ صفر ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ PRO اتوماتیک IE ۱۴۰۲ صفر ۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ صفر ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما
     

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول