Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاداش قهرمانی و نایب قهرمانی تیم فوتسال جوانان ایران هنوز پرداخت نشده است

تیم فوتسال جوانان که در تورنمنت تایلند برای به هم نخوردن ارتباطات فدراسیون‌نشینان با مدیران تایلند به این کشور سفر کرد، در سکوت خبری از یادها رفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، آذر ماه سال گذشته بود که فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) به کشورهای عضو خود اعلام کرد که مسابقات فوتسال زیر 19 سال را با حضور تیم‌های این منطقه برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شد پرونده تیم فوتسال جوانان ایران که از ابتدای سال گذشته بایگانی شده بود، دوباره به میان بیاید و کمیته فوتسال با انتخاب علی صانعی به‌عنوان سرمربی تیم زیر 19 سال ایران، این تیم را مجدداً تشکیل بدهد.

صانعی در مدت 67 روز فعالیت در این تیم ظرف سه ماه پایانی سال 1400، تیم ایران را به قهرمانی تورنمنت کافا و نایب قهرمانی مسابقات تایلند رساند. این در حالی بود که بازی‌های تایلند با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان هر کشور برگزار می‌شد و در نهایت، شاگردان صانعی در فینال مغلوب تیم میزبان شدند.

قرار بود مطالبات سرمربی تیم زیر 19 سال تا پیش از رقابت‌های کافا پرداخت شود، اما او تاکنون تنها 10 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است. صانعی که پیش از این هم حدود دو سال هدایت تیم فوتسال زیر 20 سال ایران را بر عهده داشت، از آن زمان هم مبلغ زیادی را از فدراسیون بدهکار است و تنها 30 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است.

صانعی ابتدای امسال قرارداد خود را با باشگاه مس سونگون امضا کرد که این قرارداد هنوز در فدراسیون فوتبال رسمی نشده است. با این شرایط باید گفت تیم فوتسال زیر 19 سال تنها به خاطر آبروداری فدراسیون در ماه‌های گذشته، برای شرکت در دو تورنمنت قاره‌ای تشکیل و رفته رفته به دست فراموشی سپرده شد.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم فوتسال جوانان زیر 19 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند