Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «نادر نوروزی» روز سه‌شنبه با اشاره به تعطیلی ۱۲ ماهه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سپاه، افزود: این پروژه قرار بود در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه بنا به دلایلی کار پروژه ۱۲ ماه تعطیل شد.

وی اظهار داشت: باتوجه به ضرورت اجرای این پروژه برای روان سازی ترافیک محدوده میدان سپاه، جلساتی برای فعالسازی دوباره این پروژه برگزار شد و اکنون این پروژه دوباره آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی، به پیشرفت حدود ۱۵ تا ۲۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: قرارگاه خاتم (ص) پیمانکار این پروژه است و مقرر کرده ایم با انجام کار فشرده این پروژه نهایتا ظرف ۱۲ تا ۱۵ آینده به بهره برداری برسد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در ابتدا تنها بصورت یک تقاطع روگذر تعریف شده بود، گفت: هم اکنون مطالعات اجرای بخش زیرگذر پروژه هم در حال انجام است تا بتوانیم یک تقاطع کامل را در میدان سپاه احداث کنیم.

نوروزی با اشاره به برآورد اعتباری ۳۴۰ میلیارد تومانی برای اجرای ۲ تقاطع وکیل آقا و میدان سپاه، گفت: این اعتبار مربوط به گذشته است و باتوجه به افزایش قیمت ها در پی تعدیل آن هستیم تا بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: باتوجه به افزایش قیمت ها به طور قطع اعتبار بیشتری برای اجرای این پروژه ها نیاز است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار پروژه تماما از سوی شهرداری کرمانشاه تامین می شود، گفت: اگر استانداری هم در این زمینه همکاری کند به طور قطع کمک بزرگی خواهد بود، اما اکنون اعتبار لازم را برای این پروژه در بودجه امسال شهرداری لحاظ کرده ایم.

شهر یک میلیون نفری کرمانشاه توسط هشت منطقه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه افتتاح پروژه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه افتتاح پروژه استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه افتتاح پروژه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود