Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@10:24:49 GMT

تاریخ‌سازی سایپا در فوتبال پایه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۷۷۸

تاریخ‌سازی سایپا در فوتبال پایه

در شرایطی که تیم فوتبال بزرگسالان سایپا شرایط خوبی ندارد و در میانه‌های جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول قرار گرفته، در آکادمی فوتبال این باشگاه بازیکن‌ساز که بیشتر با همین ماموریت هم در میان اهالی فوتبال شناخته می‌شود شرایط بسیار خوب است و با حکم امروز کمیته استیناف قهرمانی سومین تیم این باشگاه نیز در رده‌های پایه قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این قهرمانی تیم‌های نونهالان و امیدهای باشگاه سایپا قطعی شده بود و امروز با حکم کمیته استیناف که علیه شکایت باشگاه پیکان در کمیته انضباطی صادر شد، قهرمانی امیدهای این باشگاه هم مسجل شد تا سایپا که در چهار رده فوتبال پایه فعالیت می‌کند، در سه رده موفق به کسب قهرمانی شده باشد.
این قهرمانی‌ها که در دوران مدیریت مهرداد سراجی و البته مدیریت محسن بیاتی‌نیا بر آکادمی باشگاه سایپا به دست آمده، از این جهت حائز اهمیت است که تیم امید باشگاه پس از 13 سال موفق به کسب این عنوان شده و در تیم‌های نونهالان و نوجوانان هم این افتخارات به ترتیب پس از 6 و 3 سال رقم خورده است.

با حکم کمیته استیناف تیم فوتبال نوجوانان سایپا با کسب 70 امتیاز بالاتر از پیکان با 68 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.


کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تغییر داد و سه امتیازی که از تیم نوجوانان سایپا کسر شده بود را به این تیم بازگرداند.

با این وصف به نظر می رسد مدیران آکادمی باشگاه سایپا بخصوص محسن بیاتی‌نیا بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به خوبی ماموریت خود را انجام داده‌اند و نقش سایپا در سازندگی را ایفا کرده‌اند؛ آن هم در شرایطی که این روزها امید روانخواه توجه ویژه‌ای به بازیکنان رده پایه باشگاه دارد و چندین بازیکن تیم جوانان سایپا نظیر مهرشاد صیدی، پوریا بالی، مهدی گودرزی نیز در تیم بزرگسالان به میدان می روند.

258 251

کد خبر 1621160

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه سایپا کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

لورکوزن که از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را در آلمان قطعی کرده است در بیرون از خانه دست به آتش‌بازی زد و توانست یک پیروزی پر گل را به نام خود ثبت کند.

شاگردان ژابی آلونسو در روزی که سرمربی محبوب خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند در این مسابقه حاکم مطلق توپ و میدان بودند و بُرد بی حرف و حدیثی را به دست آوردند تا ثابت کنند شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در بوندس‌لیگا بودند.

گرانیت ژاکا، پاتریک شیک، ازکوئیل پالاسیوس، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس گلزنان لورکوزن در این مسابقه بیرون از خانه بودند و هوگو اکیتیکه تنها گل اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند.

با این اوصاف، رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو به ۴۸ بازی رسید. آن‌ها تقریبا یک سال است که در هیچ دیداری طعم تلخ باخت را نچشیده اند.

لورکوزن در ۴۸ بازی اخیر خود به ۴۰ برد و ۸ تساوی رسیده است. آن‌ها در طول این روند طلایی خود، ۱۳۴ گل زده‌اند.

در تاریخ لیگ‌های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند.

بنفیکا بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

شاگردان ژابی آلونسو می‌توانند با سپری کردن یک بازی دیگر بدون باخت از این رکورد تاریخی هم عبور کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس