Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:06:39 GMT

پرسپولیس بازنده بزرگ نیمه مربیان؛ 5 بازی و فقط 1 امتیاز!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۸۱۹

عملکرد پرسپولیس در نیمه های دوم 5 بازی اخیرش بسیار بد بوده است

به نظر می رسد کادرفنی پرسپولیس هیچ تمرکزی روی مسائل فنی این تیم ندارد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در 5 بازی گذشته در نیمه مربیان عملکرد شاخصی نداشته است. اگر نتایج نیمه های اول 5 بازی گذشته را بررسی کنیم، پرسپولیس 3 برد، یک مساوی و یک باخت دارد اما در نیمه های دوم یک مساوی و 4 باخت برای سرخ ها به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی پرسپولیس در نیمه های اول 10 امتیاز گرفته ولی در نیمه های دوم این عدد فقط 1 است. پرسپولیس در کل 90 دقیقه این بازیها روی هم 5 امتیاز به دست آورده است.

در دنیای فوتبال نیمه مربیان بسیار مهم است چرا که معمولا تیم ها در نیمه نخست یکدیگر را محک می زنند و در نیمه دوم مربیان با توجه به آنالیزی که انجام دادند تیم را به میدان می فرستند، با این حال این مساله در پرسپولیس دیده نمی شود.

به نظر می رسد نداشتن تمرکز و پرداختن بیش از حد به مسائل حاشیه ای باعث شده کادر پرسپولیس هیچ تمرکزی روی آنچه که باید انجام دهد نداشته باشد.

پرسپولیس در نیمه های دوم مسابقات خود در این 5 بازی حتی یک گل هم نزده است.

عملکرد پرسپولیس را در نیمه های مختلف باهم مرور می کنیم: (میزبانی یا میهمانی تیم ها لحاظ نشده است)

پرسپولیس - نفت آبادان: نیمه اول: 0-1، نیمه دوم 0-1 پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان: نیمه اول: 2-0، نیمه دوم 0-1 پرسپولیس - استقلال: نیمه اول: 1-0، نیمه دوم 0-1 پرسپولیس - هوادار تهران: نیمه اول: 0-0، نیمه دوم 0-0 پرسپولیس - آلومینیوم اراک: نیمه اول: 2-1، نیمه دوم 0-2

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد

آزمون استخدام جذب مشاور و مربی تربیت بدنی برگزار شد که نتایج اولیه نیمه خرداد اعلام می‌شود همچنین آزمون استخدامی دیگر آموزش و پرورش، ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش روز جمعه 14 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش در آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی، 19 هزار و 200 مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد مدارس می‌شوند.

به گفته میثم لطیفی؛ رئیس سازمان اداری و استخدامی، در  آزمون استخدامی کیفیت بخشی  بعد از 10سال 19 هزار و 112 نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان، امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی جذب خواهیم داشت.

برگزاری 2 آزمون استخدامی جذب معلم در اردیبهشت

وی افزود: حدود 400 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار می‌شوند.

لطیفی خاطرنشان کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پرورش جذب کنیم.

آزمون استخدامی دیگر آموزش و پرورش در 28 اردیبهشت برای استخدام دبیر و هنرآموز برگزار می‌شود و 24 هزار 889 نفر در دوره متوسطه جذب می‌شوند که برای این تعداد 381 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!