Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه طرح ملی یاس گفت: فاز دوم اجرای طرح ملی یاس (یاران آسیب ستیز) با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر کشور به منظور ارائه آموزش به دختران رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال زیرپوشش این نهاد در مورد شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی است.

 موهبتی گفت: طرح ملی یاس در ۳۱ استان کشور برگزار و دبیرخانه کشوری آن در خراسان جنوبی است و جامعه هدف طرح از سوی کمیته امداد امام خمینی و تمامی آموزش‌ها و فعالیت از سوی جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از ظرفیت خانه‌های هلال در این طرح استفاده می‌شود و با ارائه آموزش‌های اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی را پیدا و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری در بعد محلی می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ارتقای عزت نفس و پذیرش مسئولیت پذیری را از اهداف اصلی اجرای این طرح دانست و گفت: در فاز اول این طرح هزار دختر و در فاز دوم ده هزار نفر توسط کمیته

 در سطح کشور شناسایی و معرفی شدند.

موهبتی در زمینه اجرای این طرح گفت: تا کنون ۹۱۱ دوره آموزشی شامل امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در سطح کشور برگزار شده است و ۸۴۰ دوره آموزش‌های غیر امدادی شامل مهارت‌های زندگی برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه طرح ملی یاس گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۹۰۷ نفر از این نهاد معرفی و مورد آموزش قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۵۴ نفر آموزش‌های غیر امدادی را فراگرفته اند.

او گفت: ۳۵ دوره آموزشی ۳۰ ساعته برای ۲۵۰ نفر در شهرستان‌های استان برگزار شده است و از این تعداد ۱۵ دوره امدادی و ۲۰ دوره آموزش‌های غیر امدادی با سر فصل‌های مهارت‌های زندگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشاوره گروهی برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی یاس هلال احمر خراسان جنوبی کمک های امدادی برگزار شده طرح ملی یاس دوره آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اکسپو فرصتی برای توسعه