Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:50:35 GMT

نحوه اسکان دانشجویان غیربومی در دانشگاه تربیت مدرس

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۵۸۹۵

نحوه اسکان دانشجویان غیربومی در دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرنگار مهر، شیوه نامه درخواست خوابگاه دانشجویان دانشگاه از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

بر اساس این شیوه نامه برای تکمیل اطلاعات خوابگاهی و ثبت درخواست خوابگاه به هیچ وجه نیاز به مراجعهٔ حضوری به دانشگاه نیست و درخواست‌ خوابگاه صرفا باید در سامانهٔ گلستان ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویانی که نوبت واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (۳ دوز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا امکان حضور درخوابگاه‌ها را نخواهند داشت. دانشجویانی که به دلایل منطقی امکان ارائهٔ کارت واکسیناسیون نوبت سوم را ندارند، باید نتیجه آزمایش منفی کرونای خود را که از فروردین تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ انجام داده‌اند، جهت تحویل قطعی اتاق، ارائه کنند.

همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۷ و قبل و دکتری ورودی ۹۵ و قبل، امکان ثبت درخواست خوابگاه را به علت اتمام سنوات نخواهند داشت.

اسکان در خوابگاه صرفا شامل دانشجویان روزانهٔ (نوع الف) غیربومی است و دانشجویان دارای انتخاب واحد در ترم جاری (دارای سر ترم ۴۰۰۲) در اولویت اسکان قرار دارند.

دانشجویانی که در خوابگاه ساکن هستند، نیاز به هیچگونه اقدامی ندارند. دانشجویان غیربومی ارشد ورودی ۹۸ به بعد و دکتری ورودی ۹۶ به بعد که ساکن خوابگاه نیستند، لازم است پیش از ثبت درخواست خوابگاه، نسبت به تکمیل اطلاعات خوابگاهی خود در سامانهٔ گلستان با توجه به راهنمای پیوست اقدام نمایند.

بررسی درخواست اسکان از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ انجام و نتیجه در سامانه گلستان اعلام می‌شود. زمان شروع اسکان مربوط به تقاضاهای این شیوه‌نامه از تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود.

آن دسته از دانشجویان غیربومی ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دکتری و ۱۴۰۰ کارشناسی ارشد که در نیمسال جاری واحدهای آموزشی اخذ کرده اند و به علت حضوری‌شدن کلاس‌های دانشگاه قصد حضور در خوابگاه را دارند، لازم است از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به تکمیل فرم درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

دانشجویان غیربومی ورودی ۹۸ و ۹۹ کارشناسی‌ارشد که واحدهای آموزشی را به اتمام رسانده و دارای طرح (پروپوزال) مصوب هستند و به علت ماهیت عملی و آزمایشگاهی پایان‌نامه، نیاز به حضور در خوابگاه دارند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند. اسکان این دانشجویان به صورت دوماهه است و تداوم آن به تأیید استاد راهنما و معاون پژوهشی دانشکده نیازمند است.

دانشجویان غیربومی ورودی ۹۷،۹۶، ۹۸ و۹۹ دورهٔ دکتری که دارای طرح (پروپوزال) مصوب هستند و به علت ماهیت عملی و آزمایشگاهی رساله نیاز به حضور در خوابگاه دارند از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانهٔ گلستان نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. اسکان این دانشجویان به صورت دوماهه است و تداوم آن به تأیید استاد راهنما و معاون پژوهشی دانشکده نیازمند است.

کد خبر 5465414 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: خوابگاه اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس ثبت نام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور آزمون دستیاری دوره های فراگیر ارشد آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام داوطلبان دانشگاه خوارزمی خوابگاه دانشجویی سازمان سنجش نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علم و صنعت دانشجویان غیربومی درخواست خوابگاه فروردین ۱۴۰۱ ثبت درخواست شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره‌ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت: امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

دور تازه درگیری بین پلیس و دانشجویان بر سر جنگ غزه روز پنجشبه در دانشگاه های آمریکا در گرفت و ابهاماتی را درباره شیوه برخورد با دانشجویان با توسل به قوه قهریه به منظور سرکوب دانشجویان برانگیخت.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا از زمان بازداشت های گسترده در دانشگاه کلمبیا در هفته گذشته شدت گرفته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند