Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: مانده‌ام چرا بعد از بازی شب گذشته ما با استقلال هیچکس فنی حرف نمی‌زند.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در گفت‌وگویی در مورد تشویق خود توسط هواداران استقلال پیش از دیدار شب گذشته این تیم با نساجی اظهار داشت: دست هواداران استقلال درد نکند. خاطرات من زنده شد. ۱۷-۱۶ سال در استقلال بازی کردم و ورزشگاه آزادی برای من پر از خاطره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این اتفاق خیلی خوشحال شدم، وقتی طرفداران را دیدم یاد قدیم افتادم، البته این موضوع نسل به نسل ادامه دارد، از نسل ما که گذشت و امیدوارم هواداران از نسل بعدی هم این گونه حمایت کنند. بازیکن و مربی می‌آیند و می‌روند اما طرفداران و نام استقلال همیشه هستند.

* کجا اتوبوسی دفاع کردیم؟

وی در مورد برتری نساجی در این مسابقه و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی که البته با ثبت رکورد ۳۰۰ دقیقه گل نخوردن در طول این فصل برابر استقلال رقم خورد، توضیح داد: از شب گذشته درباره حواشی این مسابقه صحبت‌های زیادی شده اما هیچ کس فنی حرف نمی‌زند. کسی نمی‌گوید نساجی فوتبال خوبی بازی کرد. کجا اتوبوسی دفاع کردیم؟ فقط سه دفاع در زمین گذاشتیم. خدا را شاهد می‌گیریم وقتی کریم اسلامی هم زمین خورد هدفش اتلاف وقت نبود، او آسیب دید و سریع این بازیکن را تعویض کردیم.

* چه قدر خوب است بعد بازی می‌گفتند دم نساجی گرم که با این بضاعت استقلال را در آزادی شکست داد

مربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: ۴ بازیکن ما مثل حسن نجفی و اکبر صادقی قبل از بازی آسیب دیده بودند و دقیقه ۹۰ مشخص شد بازی می‌کنند. نمی‌توانیم شرایط نساجی را با استقلال مقایسه کنیم، برخی بازیکنان ما اولین بار بود که مقابل هواداران در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. چقدر خوب است که بعد از بازی بیایند و بگویند که دم نساجی گرم که با این شرایط، بضاعت و نفرات، استقلال را که صدرنشین لیگ برتر است در ورزشگاه آزادی شکست داد. استقلال تیم خود من است، با آن زندگی کرده و افتخارات زیادی با این تیم به دست آوردم. عاشقانه استقلال را دوست دارم، اما نباید بگویند نساجی وقت تلف کرد.

*استقلال با ۴ بازیکن خارجی باید از ما که ۵ بازیکن روی نیمکت نداریم سرتر باشد

بیانی عنوان کرد: خواهش می‌کنم مقداری هم فنی حرف بزنید. باید استقلال سرتر از نساجی باشد. مگر باید استقلال در زمین از ما ضعیف‌تر باشد؟ این تیم ۴ بازیکن خارجی در اختیار دارد، اما ما روی نیمکت ۵ بازیکن هم نداریم. بودجه و نفرات دو تیم را با هم مقایسه کنید. باید استقلال ما را ببرد، اما وقتی سه بازی به این تیم نباخته‌ایم،‌ یعنی فنی کار کرده‌ایم. شاید یک یا دو بازی شانسی بوده، اما گل نخوردن در سه مسابقه اتفاقی نیست. همین که مقابل تیم بزرگ استقلال ۳۰۰ دقیقه گل نخورده‌ایم باید به ما بگویند عجب تیمی هستید و نساجی را تحسین کنند. برخی مواقع چیزهایی می‌شنوم که تعجب می‌کنم، بازیکن نباید چنین صحبت‌هایی کند.

* در جام حذفی هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی قهرمانی هستم

وی در مورد اینکه از شب گذشته خیلی‌ها اعتقاد دارند که نساجی مدعی اصلی کسب قهرمانی جام حذفی تبدیل شده است، توضیح داد: در جام حذفی هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی هستم، استقلال، پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و فولاد که همه جزو تیم‌های صدرنشین هستند از این مسابقات کنار رفتند. آنها، کادر فنی، مدیریت، بودجه و بازیکنان قوی دارند. کار نساجی هم از همین الان در جام حذفی شروع شده است، فقط امروز وقت شادی داریم و هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهیم بیشتر خوشحالم باشیم. از امروز باید بیشتر به بازیکنان فشار بیاوریم.

* دیدار با مس کرمان هم مانند بازی با استقلال برای ما یک فینال است

مربی نساجی ادامه داد: دیدار بعدی برای ما مثل یک فینال است و باید برای آن هم تمرکز داشته باشیم. همان گونه که بازی با استقلال یک فینال بود. اگر مس کرمان را هم ببریم، باید باز هم برای آخرین بازی خود در جام حذفی تمرکز بگذاریم. الان نمی‌توانیم به بچه‌ها بگوییم کار تمام شده است. همه تیم‌ها کار می‌کنند، مس کرمان مدعی صعود به لیگ برتر است.

* الهامی در طول روز فقط ۵ ساعت می‌خوابد

بیانی افزود: متأسفانه برخی‌ها فکر می‌کنند که فقط استقلال کار می‌کند و تیمی مثل نساجی کار و تمرین نکرده است. فکر کرده‌اند نقاط ضعف و قوت استقلال را نمی‌دانیم. شاید باور نکنید، اما ساکت الهامی در طول شبانه روز فقط ۵ ساعت می‌خوابد، از ساعت ۶-۵ صبح بازی‌های تیم‌های مقابل مثل استقلال را آنالیز می‌کند. فوتبال‌های خارجی را می‌بیند و نکات آن را در زمین پیاده می‌کند. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

* حدادیان به عنوان بخش خصوصی عاشقانه نساجی را حفظ کرده است

وی عنوان کرد:‌ این موضوع را هم در نظر بگیرید از روز اولی که به نساجی آمدیم مدام روی هوا هستیم. هنوز زمین تمرین درستی نداریم، تازه چمن زمین کارگران خوب شده است. تا قبل از عید برای تمرین زمین نداشتیم و در زمین‌هایی مثل دانشگاه تهران تمرین می‌کردیم. نساجی مشکلات خاص خودش را دارد. تصور نکنید این تیم امکاناتش خیلی زیاد است. خدا را شاهد می‌گیرم امکانات تیم‌های دیگر از ما خیلی بیشتر است. یک باشگاه خصوصی هستیم، بودجه تیم‌های دولتی را نداریم، اسپانسر آن چنانی نداریم و نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. باید از رضا حدادیان، تشکر کنیم که عاشقانه مجموعه نساجی را حفظ می‌کنند. او و مجموعه وارش به تیم ما محبت دارند و شرایط خوبی به وجود آورده‌اند تا مردم مازندران خوشحال شوند.

* بدون دیدن فیلم بازی قضاوت داور را آنالیز می‌کنند

مربی نساجی در مورد انتقاد اعضای تیم استقلال از داوری بازی پاسخ داد: خدا را قسم می‌خورم که عرب براقی خوب سوت زد. متأسفانه بازیکن یا طرفدار ما هنوز بازی تمام نشده و فیلم صحنه‌ها را ندیده است، در مورد قضاوت داور آنالیز می‌کند. فیلم بازی را ببینید و روی نقاط ضعف و قوت تیم تمرکز کنید. ببینید نقاط ضعف ما چه بوده و چرا توانستیم استقلال بزرگ را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. هر وقت این کار را انجام دادید ۲۴ ساعت بعد می‌توانید در مورد داوری هم تحلیل کنید. متأسفانه بازیکن و مربی در شرایطی که هنوز فیلم را ندیده‌اند در مورد بازی اظهارنظر می‌کنند و می‌گویند این گونه شد و حقمان را خوردند.

* مجیدی نظرش را گفته اما پنالتی روی بازیکن ما را هم نگرفتند

بیانی در خصوص ادعای فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر گل آرمان رمضانی سالم نباشد، مربیگری را کنار می‌گذارد، گفت: او نظرش را گفته. فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی برای تیمش زحمت می‌کشد، اما چرا اتفاقات قبل از آن گل را نمی‌بینید که توپ ما به تیر خورد. اگر بخواهیم این حرف‌ها را بزنیم باید بگوییم داور پنالتی روی کریم اسلامی را هم نگرفت. فوتبال همین است. در جام حذفی یک تیم باید ببرد و تیم دیگر بازنده شود.

* چه خوب است بعد از بازی به هم تبریک بگوییم

وی افزود: چه خوب است که بعد از بازی به یکدیگر تبریک بگوییم.خوشحالم ساکت الهامی با وجود برنده شدن نساجی به مجموعه استقلال تبریک گفت. من هم به عنوان یک استقلالی به آنها تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم تیم خوبی دارند. مجموعه مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان استقلال خوب هستند و این تیم ۲۶ هفته شکست نخورده است. نیمکتی قوی در اختیار دارد اما با توجه به بضاعتی که در اختیار داریم رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کار خیلی بزرگی است.

* صبح و شب مردم قائمشهر نساجی است و لیاقت‌شان بیشتر از این حرف‌ها است

بیانی در مورد حمایت هواداران نساجی از این تیم در جریان بازی با استقلال و شادی آنها پس از برتری در این مسابقه توضیح داد: آنها واقعا بی‌نظیر هستند. حتی قبل از اینکه به این تیم بروم گفتم هواداران نساجی عاشق تیمشان هستند. آنها در قائمشهر یک سینما ندارند و تمام عشق‌شان همین تیم است. از شب گذشته دیدید در خیابان، جاده و حتی مدارس شهر چه خوشحالی به راه افتاده است. مردم صبح و شب‌شان نساجی است. چقدر خوب است این تیم سرپا بماند. قائم‌شهر لیاقتش بیشتر از این حرف‌ها است.

مربی نساجی گفت: تازه مشغول آماده کردن یک زمین برای این تیم هستند در حالی که باید استادیوم ۶۰-۵۰ هزار نفری در اختیار داشته باشند. مردم در این شهر لذتی ندارند و فقط می‌توانند از فوتبال و بازی نساجی لذت ببرند. عشق‌شان هم این است که نساجی سرپا بماند. بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم موافقیت‌های ما تداوم داشته باشد تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت شاهرخ بیانی پرسپولیس رضا حدادیان ورزشگاه آزادی فرهاد مجیدی استقلال جام حذفی لیگ برتر اکبر صادقی نساجی مازندران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ورزشگاه آزادی جام حذفی بعد از بازی شب گذشته فنی حرف تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!

به گزارش “ورزش سه” ربیعی در ادامه نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی گفت: نساجی برای اینکه سقوط نکند تلاش بیشتری نسبت به تیم ما داشت؛ در این خصوص‌ تاکیداتی داشتم و با توجه به این موضوع و اینکه بچه‌های تیم می‌دانند که من چقدر سخت‌گیر هستم، قطعا با آن‌ها برخورد خواهم کرد. انتظارم از شاگردانم خیلی بیشتر از این بود. ضریب خطای فردی ما امروز بسیار بالا بود. ناراحت باخت نیستم؛ آدم باید مردانه ببازد، تمام انرژی‌اش را بگذارد. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنانم بیاندازم، توقع و انتظار خودم را گفتم وگرنه مقصر شکست قطعا من هستم! و از همه عذرخواهی می‌کنم. اما از شاگردانم انتظار بیشتری داشتم.

او ادامه داد: جدا از این، خستگی ناشی از ۱۲۰ دقیقه بازی در تبریز همراه ما بود. تیم نساجی نزدیک ۱۱/۱۲ روز فرصت استراحت داشت اما ما از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به این مسابقه رسیده بودیم. ضمن اینکه اگر مصدومان را کنار بگذاریم باز هم نسبت به بازی قبل، سه بازیکن‌مان را هم در اختیار نداشتیم و امروز در لیست ۲۰ نفره ما ۴ بازیکن امید و جوانان حضور داشتند؛ سه بازیکن زیر ۲۳ سال و ۱۳ بازیکن بزرگسال که ۲ نفر از آن‌ها دروازه‌بان بودند. از این بابت اصلا گله ندارم؛ اتفاقا این جوانان باید بازی کنند و من هم امروز به یکی از بازیکنان آکادمی ذوب‌آهن بازی دادیم. دلیل شکست اصلا این موضوع نیست.

ربیعی در ادامه گفت: نساجی تلاش بیشتری کرد، انگیزه بیشتری داشت و پیروز میدان شد؛ به آن‌ها تبریک می‌گویم. حالا باید این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای مسابقه بعدی آماده کنیم.

ویدئو: 331638

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان، نساجی را دست کم گرفته بودند گفت: بعید می‌دانم. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد باز هم مقصر منم. ولی اصلا چنین چیزی نبود، در لیگ برتر اصلا بازی آسان نداریم. این تیم هفته قبل تراکتور را برده بود و هفته قبل‌تر هم با سپاهان مساوی کرده بود. تیم نساجی تیم خوبی است؛ آن چیزی که در ریتم بازی تاثیر داشت؛ گل دقایق ابتدایی بود که خوردیم و باید زودتر خودمان را جمع و جور می‌کردیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا با آینده‌نگری دست به جوانگرایی زده است گفت: نه نمی‌توانم بگویم دلیلش این است. بازیکن همینقدر داریم! این را هم بد نمی‌دانم که یک فضایی وجود داشته باشد که از بازیکنان بیشتر آکادمی استفاده کنیم. الان ۴/۵ بازیکن می‌توانم نام ببرم که امسال از آکادمی اضافه کردیم. اتفاقا جوان‌ها، مثل مختاری، مثل شریعت‌زاده، ارشیا و فردین، باید این را بدانند که در آینده هیج موفقیتی به دست نمی‌آید مگر با تلاش شبانه روزی و‌ پشتکار زیاد و رعایت اصول حرفه‌ای.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه گفت: نیامدم که شکست را گردن کسی بیاندازم، اگر می‌خواهید تیتر بزنید حتما بگویید مقصر باخت من هستم اما توقعم از بازیکنانم بیشتر بود. روزهای سختی است، در میانه جدول هستیم و نه شانس سقوط داریم و نه شانس رسیدن به بالای جدول اما این‌ها دلیل نمی‌شود. ما نباید یک دقیقه از بازی را هم از دست بدهیم. بابد با تمام قدرت و جدیت بازی را پیش ببریم. حتی اگر بسیاری از بازیکنان را با محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، هیچ فرقی نمی‌کند.‌ ما یک تیم هستیم در کنار همدیگر و همه باید نهایت انرژی خود را بگذارند.

دیگر خبرها

  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت