Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:13:11 GMT

نمایش بهترین آثار عباس کیارستمی در زاگرب

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۲۲۵

نمایش بهترین آثار عباس کیارستمی در زاگرب

به گزارش خبرگزاری مهر، با هماهنگی انجمن ایران‌دوستان کرواسی و مجموعه سینمایی توشکاناتس، دوازده فیلم از بهترین آثار زنده یاد عباس کیارستمی فیلمساز فقید و شهیر کشورمان از ۱۱ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ به زبان فارسی و با زیرنویس کرواتی در سینما توشکاناتس زاگرب به نمایش در خواهد آمد.

عنوان فیلم هایی که به نمایش در خواهد آمد، عبارتند از «کلوزآپ»، «خانه دوست کجاست؟»، «مسافر»، «کپی برابر با اصل»، «تجربه»، «زندگی و دیگر هیچ»، «زیر درختان زیتون»، «طعم گیلاس»، «ده»، «شیرین»، «مثل یک عاشق»، «باد ما را خواهد برد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار از ۲۲ تا ۲۹ فروردین ماه در سینما توشکاناتس زاگرب در حال نمایش هستند.

کد خبر 5465640 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس کیارستمی کرواسی نمایش فیلم فیلم سینمایی هفته هنر انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی هنر تئاتر ایران ماه رمضان 1401 حوزه هنری فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر محمد خزاعی شبکه دو سیما تئاتر شهر حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند