Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:08:42 GMT

امام جمعه شاهرود: تدوین نقشه راه قرآنی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۳۱۵

امام جمعه شاهرود: تدوین نقشه راه قرآنی ضروری است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی روز سه‌شنبه در دیدار با اعضای موسسه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود افزود: موضوعات قرآنی را باید به روز رسانی کرد و در قالب هنر آورد تا جذابیت آن را برای قشر کودک و نوجوان دو چندان شود.

وی با بیان اینکه تدوین نقشه راه قرآنی در سال ۱۴۰۱ باید در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود قرار گیرد، ابراز داشت: تعامل مسجدها و موسسه‌ها در تدوین برنامه‌ها و طرح‌های جدید قرآنی می‌تواند جهش و پیشرفت خوبی در زمینه ترویج موضوعات قرآنی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امسال یکی از روان ترین، ساده‌ترین و ولایی‌ترین سال در ترویج طرح‌های قرآنی است، اشاره کرد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبیین نقشه راه قرآنی و تخصصی کردن موسسه‌های قرآنی در رشته‌هایی چون حفظ، روان‌خوانی و تفسیر آسان می‌تواند گام بلندی در تحقق این امر بردارد.

امام جمعه شاهرود از افزایش اعتبارات موسسه‌های فرهنگی و هنری، قرآن و عترت خبر داد و گفت: موسسه‌ها هر چه سریع تر طرح‌های خود را ارائه داده تا به نسبت و قابلیت اجرایی هر طرح اعتبار به حساب آنها واریز شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سواد رسانه‌ ای می‌تواند آسیب‌های فضای مجازی را کم کند، افزود: ارتقای سواد رسانه ای و فهم آن می تواند بر نقش رسانه ها تاثیرگذار بوده، توسعه و تقویت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را به همراه داشته باشد.

امینی به موضوع ازدواج آسان و فرزندآوری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و گفت: اهمیت تشکیل خانواده و فرزندآوری از دیگر موارد مهم امنیت در کشور است و اجرای این طرح باید در جهاد تبیین اطلاع رسانی شود.

شهرستان شاهرود دارای ۱۶ موسسه قرآنی فعال است.

برچسب‌ها شاهرود مقام معظم رهبری فرزند آوری اتحادیه موسسات قرآنی قرآن ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود مقام معظم رهبری فرزند آوری شاهرود مقام معظم رهبری فرزند آوری اتحادیه موسسات قرآنی قرآن ازدواج ساده موسسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس