Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@09:46:16 GMT

شه‌بخش پاداش ۲۵ هزار دلاری خود را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۳۵۸

دانیال شه‌بخش بوکسورتاریخ‌ساز کشورمان که اولین مدال جهانی را پس از سال‌ها برای ایران به ارمغان آورد، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه) پاداش ۲۵ هزاردلاری خود را از رییس فدراسیون بوکس دریافت کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دانیال شه‌بخش، بوکسور شایسته ایران آبان‌ماه سال گذشته موفق شد با کسب اولین مدال جهانی بوکس ایران نام خود را در تاریخ ورزش کشور جاودانه کند، اما به دلیل مشکلات نقل و انتقالات مالی که وجود داشت تاکنون نتوانسته بود پاداش این رقابت‌ها را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که سرانجام با پیگیری‌های رییس فدراسیون بوکس ایران از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون بین‌المللی آسیا این موضوع حل و پاداش شه‌بخش به فدراسیون بوکس ایران تحویل داده شد.

برهمین اساس بوکسور تاریخ‌ساز کشورمان که اولین مدال جهانی را پس از سال‌ها برای ایران به ارمغان آورد، صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه) پاداش ۲۵ هزاردلاری خود را از رییس فدراسیون بوکس دریافت کرد.

شه‌بخش، بوکسور توانمند ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ صربستان توانست بعد از ۸۶ سال برای کشورمان مدال برنز جهان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: شه‌بخش، پاداش ۲۵ هزار دلاری خود را دریافت می‌کند 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بوکس دانیال شه‌بخش بوکسور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بوکس فدراسیون بوکس دانیال شه بخش بوکسور فدراسیون بوکس پاداش ۲۵ شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!

شاگردان شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا پاداش خود را دریافت کردند.

طرفداری | فدراسیون فوتبال به‌ حساب شاگردان قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا، ۳٠ میلیون تومان در دور گروهی، ۵٠ میلیون یک‌چهارم و ۷٠ میلیون برای صعود به نیمه‌نهایی واریز کرد. 

برای رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا نیز وزیر ورزش با حضور در بازی فینال ۱٠٠٠ دلار برای هر نفر در نظر گرفته بود که بدون کسر ۱۰ درصد مالیات پرداخت شده است.

آنچه در پرداخت بحث است اینکه فدراسیون فوتبال پاداش‌های که خود در نظر گرفته را با کسر مبلغ ۱٠ درصد مالیات واریز کرده که این موضوع گلایه‌هایی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد