Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:05:39 GMT

تولید آیفون ۱۳ در هند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۴۸۰

اپل تولید آیفون ۱۳ در هند را در تلاش برای کاهش وابستگی به زنجیره تامین چینی خود، آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه به رویترز گفت: آیفون ۱۳ در کارخانه شرکت تایوانی فاکسکان واقع در شهرسریپرومبودور در ایالت جنوبی تامیل نادو تولید می‌شود.

اپل بخشی از تولید آیفون را از چین به بازارهای دیگر از جمله هند که دومین بازار بزرگ تلفن هوشمند در جهان است، منتقل کرده است و قصد دارد تبلت‌های آی‌پد را هم در این کشور تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند و کشورهایی مانند مکزیک و ویتنام برای تولیدکنندگان قراردادی محصولات اپل که به دنبال متنوع کردن پایگاه‌های تولید خود و کاهش حضور در چین هستند، اهمیت روزافزونی پیدا می‌کنند. یکی از مشوقهای مهم تولیدکنندگان تلفن هوشمند برای تولید دستگاه‌هایشان در هند، صرفه جویی در تعرفه واردات است که شامل مالیات ۲۰ درصدی بر واردات می شود. شایع شده است که اپل در آینده نزدیک ۲۰ درصد از تولید آیفون را از چین به هند منتقل خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، آیفون ۱۳ چهارمین مدلی است که از زمان آغاز فعالیت‌های تولیدی اپل در هند در سال ۲۰۱۷، در این کشور تولید می‌شود. اپل مدلهای آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و آیفون SE را در هند تولید کرده است و برآورد می شود ۷۰ درصد از تلفنهایی که در هند می فروشد را در این کشور تولید می‌کند. پیش از این گزارش شده است سری آیفون ۱۳ پرو قرار است در هند تولید شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز دهم رمضان تولید آیفون هند ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز دهم رمضان تولید آیفون آیفون ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که مذاکرات با مقامات نیجر برای خروج نظامیان آمریکا از این کشور آغاز شده است.

این مقام پنتاگون مدعی شد که این کشور به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، با وجود مذاکرات برای خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش های رسانه ای، دولت واشنگتن یک هیات از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی آفریقای آمریکا را برای شرکت در مذاکرات به نیجر اعزام کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز این هفته به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دولت آمریکا به شورای نظامی حاکم بر نیجر اطلاع داده که در ماه‌های آینده هزار نظامی آمریکایی را از خاک نیجر خارج می‌کند.

کد خبر 6086845

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)