Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریو فردیناند معتقد است هری مگوایر از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد و سبک بازی منچستریونایتد نیز کمکی به این بازیکن نمی کند.

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد به دفاع از هری مگوایر، کاپیتان «باور نکردنی» شیاطین سرخ پرداخته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، ریو فردیناند مشکلات هری مگوایر در اولدترافورد را با مشکلاتی که جرارد پیکه در آغاز دوران حرفه ای خود متحمل شده، مقایسه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع انگلیسی که در سال 2019 با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست، در طول فصل جاری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. منچستریونایتد با هری مگوایر در 31 بازی فقط 8 کلین شیت داشته و این بازیکن 29 ساله در این بازی ها اشتباهات زیادی داشته است اما فردیناند اعتقاد دارد که مگوایر هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اسوره منچستریونایتد برای اثبات کیفیت مگوایر به رکورد این مدافع با تیم ملی انگلیس اشاره کرد و معتقد است مگوایر در چهار سال گذشته به تیمش برای رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی و فینال یورو کمک زیادی کرده است. ریو فردیناند در مورد مگوایر گفت:

او در پیراهن انگلیس چیزی جز یک پدیده و فوق العاده نبوده است. او غیر واقعی بوده است. نمی توان گفت که او بازیکنی مرده است، مگوایر برای انگلیس باورنکردنی بوده است. چیزی که من می گویم این است که او برای تیم ملی انگلیس فوق العاده بوده اما آن ها سبک خاصی از فوتبال را اجرا می کنند که احتمالاً مناسب اوست.

فردیناند معتقد است سبک بازی منچستریونایتد مناسب مگوایر نیست و این همان مشکلی است که پیکه نیز در اولدترافورد آن را تجربه کرد.

جرارد پیکه در منچستریونایتد بود. شما می توانید این استدلال را داشته باشید که اگر او در منچستریونایتد می ماند، به خاطر سبک بازی این باشگاه ممکن بود آن دوران حرفه ای که در بارسلونا داشته است را نداشته باشد. این مانند بوکس است، سبک ها سازنده مبارزه هستند. در فوتبال نیز همین طور است. سبک بازی منچستریونایتد و سبکی که آن ها در تلاش برای اجرای آن هستند، مناسب مگوایر نیست. همچنین فرم و اعتماد به نفس نیز دخیل است. اعتماد به نفس او ضربه بزرگی خورده و اهمیتی نمی دهم شما چه کسی هستید، شما می توانید مسی، رونالدو، زیدان، ام باپه یا از این دسته بازیکنان باشید اما حتی این بازیکنان نیز اگر اعتماد به نفسشان پایین باشد، دیگر آن بازیکنان همیشگی نخواهند بود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سبک بازی منچستریونایتد ریو فردیناند هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که هیچ تضمینی برای ماندنش در این تیم برای فصل آینده وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ برونو فرناندز با اظهارنظری غیرمنتظره که اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال خروجش از اولدترافورد داشت، هواداران منچستریونایتد را غافلگیر کرد.

فرناندز 29 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در 5 فصل حضورش در این تیم و موفق‌ترین خرید قرمزهای منچستر از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 بوده است. با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیراجرایی جدید باشگاه جیم رتکلیف، آماده فروش تمام بازیکنان منچستریونایتد به استثنای سه بازیکن است که فرناندز در میان آنها جایی ندارد. گویا این خبر به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده است.

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در گفت‌و‌گویی با شبکه DAZN به نوعی فاش کرد که دیگر دل و قلبش با شیاطین سرخ نیست و ممکن است پس از یورو 2024 از این تیم جدا شود. او اظهار داشت: مسلماً ماندن یا نماندنم دیگر به من بستگی ندارد، دارد؟ یک بازیکن همیشه باید خودش بخواهد که در یک تیم باشد اما در عین حال باشگاه هم باید او را بخواهد. در حال حاضر من احساس می‌کنم که این خواستن دوطرفه است.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

فرناندز افزود: زیاد به آینده فکر نمی‌کنم، حداقل فعلاً  که فصلی مطلوب را چه از نظر فردی، چه از نظر تیمی سپری نکرده‌ام. راستش را بگویم، اگر مجبور شوم به ادامه ندادن به بازی در لیگ برتر فکر کنم، این اتفاق تا بعد از یورو رخ نخواهد داد؛ چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز مرا از فینال جام حذفی و یورو بردارد و این‌ها مهمترین اهداف من در حال حاضر هستند.

فرناندز ماه ژانویه سال 2020 با قراردادی که رقم نهایی آن به 68 میلیون پوند رسید به من‌یونایتد پیوست و دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقیست، ضمن اینکه باشگاه این اختیار را دارد که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال از زمان سپرده شدن امور فوتبالی باشگاه به جیم رتکلیف برنامه‌های مربوط به نقل و انتقالات دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. فرناندز در فصل جاری 45 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در آنها 15 گل زده و 11 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان بسیار محبوب نزد هواداران منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!