Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@01:58:05 GMT

پورحسینی فینالیست جام‌جهانی برزیل

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۶۸۰۷

سجاد پورحسینی در مرحله مقدماتی تپانچه بادی جام جهانی برزیل به فینال رسید اما جواد فروغی و وحید گلخندان به فینال نرسیدند. ناطقان: در دومین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل تیراندازان ایرانی در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان در خط آتش قرار گرفتند. در این ماده ۳۷ ورزشکار از کشورهای مختلف حضور داشتند.

سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۷ به فینال رسید اما جواد فروغی با امتیاز ۵۷۲ و وحید گلخندان نیز با رکورد ۵۷۱ در رده‌های یازدهم و پانزدهم قرار گرفتند و به فینال نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این نمایندگان ایران در ماده تفنگ بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازمانده بودند. در ادامه مسابقات امروز، مرحله فینال تپانچه بادی مردان و مرحله مقدماتی تپانچه زنان استارت می‌خورد.

جام جهانی برزیل دومین دوره جام‌های جهانی در سال ۲۰۲۲ است که از ۲۲ فروردین آغاز شد و تا ۳۰ فروردین ادامه دارد. بیش از ۱۸۰ ورزشکار از ۲۸ کشور جهان در این مسابقات حضور دارند.

تیم ملی ایران نیز با ترکیب  امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت، هادی قره‌باغی، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده، گلنوش سبقت‌اللهی، هانیه رستمیان، الهام هریجانی، جواد فروغی، سجاد پورحسینی و وحید گلخندان عازم این مسابقات شده است.

هدایت تیم ملی تفنگ را حسین باقری و فرهاد مناف‌فر و تیم ملی تپانچه را محسن نصر اصفهانی و امیرحسین صولت به عهده دارند.
 

نتایج تیراندازان ایران در جام جهانی برزیل تاکنون:

مقدماتی تفنگ بادی مردان:
امیرمحمد نکونام دوازدهم
مهیار صداقت هفدهم
هادی قره‌باغی سی و یکم
 

مقدماتی تفنگ بادی زنان:
فاطمه امینی سیزدهم
فاطمه کرم‌زاده هجدهم
نجمه خدمتی بیست و سوم
الهه احمدی سی و دوم
 

مقدماتی تپانچه بادی مردان:
سجاد پورحسینی ششم

جواد فروغی یازدهم
وحید گلخندان پانزدهم منبع: مشرق برچسب ها: پورحسینی ، فینالیست ، جام جهانی برزیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پورحسینی فینالیست جام جهانی برزیل جام جهانی برزیل سجاد پورحسینی تپانچه بادی بادی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد