Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است دیگو سیمئونه نباید مورد انتقاد قرار بگیرد و این سرمربی یک دهه موفقیت را به اتلتیکو مادرید داده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اتلتیکو مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، تصمیم فرناندینیو و سایر مسائل صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری گفت:

دیاز با تیم سفر خواهد کرد و بقیه بازیکنان نیز آماده هستند. شاید دیاز فردا بازی کند، نمی دانم. او یک جلسه تمرینی داشته و شش هفته غایب بوده است. این حقیقت که او برگشته، خارق العاده است و تا پایان فصل ما برنامه شلوغی داریم. تمام بازیکنان مهم خواهند بود.

ما با نتیجه ای خوب و با قصد پیروزی سفر می کنیم. سعی می کنیم ببینیم نتیجه در 5 الی 10 دقیقه پایانی چیست. همه چیز تقریباً متفاوت خواهد بود، آن ها در خانه هستند و سرعت بازی را تعیین می کنند. برای اشتیاق تمام هوادارانی که دارند، لحظاتی خواهد بود که آن ها بسیار هجومی بازی خواهند کرد و برای ما مشکل ساز می شوند. ما وفق پیدا کرده و سعی می کنیم دفاع کنیم.

 هفته ای فشرده؟

در این مقطع به پایان فصل نزدیک هستیم. باید قدردان باشیم که اکنون اینجا هستیم. دوست داشتم زمان بیشتری برای آماده سازی تیم داشته باشیم اما تمام این فشردگی ها به خاطر این است که تا الان کارمان را واقعاً عالی انجام داده ایم. در این لحظه ما خسته نیستیم، به نیمه نهایی نزدیکیم، ممکن است به خاطر یک بازی بد یا این که رقیب بهتر بازی کند، ببازیم اما خسته نیستیم.

صحبت های فرناندینیو؟

من نمی دانم. شما خبرها را به من دهید. چیزی نشنیدم. خواهیم دید چه می شود. نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. او بسیار مهم است. از او سوال خواهم کرد.

در اوج قرار داری؟

نمی دانم. حس خوبی دارم، کادر فنی ام به من کمک می کنند تا آرام تر از زمان شروع کارم باشم. به بازیکنانم اعتماد دارم. می دانم این مسئله برای بازی چه اهمیتی دارد، چگونه عقاید تغییر می کنند. به آن جا سفر می کنم تا پیروز شویم و عملکرد خوبی داشته باشیم. ما می توانیم بهتر باشیم. بازی متفاوتی خواهد بود چون در زمین اتلتیکو مادرید بازی می کنیم. آن ها همیشه دفاع می کنند، این اتفاق رخ نخواهد داد. به خاطر استادیومشان که برای سرمربی زندگی می کنند. وقتی آن ها عمیق دفاع می کنند، ما سعی می کنیم موقعیت خلق کنیم. در بازی رفت ما می دانستیم که اتلتیکو مادرید در بازی های حذفی رقیب بسیار سختی است. به تیم گفتم که عملکرد فوق العاده ای داشتیم. این بزرگ ترین ویژگی آن هاست.

فرناندینیو را متقاعد به ماندن خواهی کرد؟

در پایان فصل صحبت می کنیم، شاید همه چیز به خاطر خانواده اش است. صحبت خواهیم کرد. نقشی که او در این فصل ایفا می کند، من افرادی را که در پشت صحنه نقش دارند دوست دارم. من می دانم او چه کارهایی انجام داده است، او قبل از من تعداد زیادی از بازیکنان و ستاره های مان را به نفع تیم مدیریت می کند. او را تحسین می کنم و وقتی من به اینجا آمدم، او اینجا بود. رحیم، کوین، جان، چندین بازیکن اینجا بودند. او را به خوبی می شناسیم، از روز اول تا الان همیشه اینجا بوده است. یک بازیکن خارق العاده برای منچسترسیتی. مسائلی هستند که کسی از آن ها خبر ندارد اما من به صورت دقیق از آن ها مطلعم.

پالمر با تیم سفر خواهد کرد؟

خیلی بهتر شده اما فکر نکنم سفر کند. دیروز او بهتر بود اما خواهیم دید. اگر حالش بهتر باشد با ما سفر خواهد کرد. سعی داریم از جراحی دوری کنیم، او بهتر است. به خاطر مصدومیت نتوانست بیشتر بازی کند.

اهمیت ساختار دفاعی؟

برای بردن جام ها باید محکم باشید و گل نخورید. وقتی توپ را در اختیار داریم، با توپ به خوبی دفاع کنید. کاری که با توپ انجام می دهید، بهترین راه برای دفاع کردن است. لحظاتی هستند که در آن ها ما توپ را در اختیار نداریم و سپس باید دفاع کنیم. اگر کم گل نخورید، نمی توانید فاتح چیزهایی شوید. ریاض، فیل، گوندوعان، آن ها بازیکنان دفاعی نیستند اما از روز اول همیشه برای کمک به دفاع دویده اند، به عنوان یک تیم محکم هستیم. فردا باید محکم باشیم، صعود به نیمه نهایی کار سختی خواهد بود.

دوست داشتی فرناندینیو اول تصمیمش را با تو در میان بگذارد؟

شاید چیکی می داند و به من نگفته است. نمی دانم، شوکه کننده بود. من قصد او را می دانم، اگر بازیکن دیگری بود شاید می توانستیم بگوییم این کار برای او سودی دارد یا چیزی را پنهان می کند اما در مورد فرناندینیو این طور نیست. قطعاً مایل بودم به من بگوید. بارها گفته ام، می خواهم او خوشحال باشد. فردا برای او بازی می کنیم. با صعود به نیمه نهایی بهترین لحظات پایانی اش در باشگاه را به او هدیه می کنیم. درک می کنم، بازی کردن باید با خوشحالی همراه باشد. اگر او می خواهد بازی کند، قابل درک است. برای بازیکنان تا 2023، اگر بازیکنی بخواهد تیم را ترک کند کاملاً قابل درک است، به طور مثال به فران تورس بنگرید. من نمی خواهم کسی ناراضی باشد. برای سن او و خانواده اش در برزیل این مهم است. باشگاه به او کمک خواهد کرد.

اشتباه ادرسون در بازی یکشنبه؟

او دیوانه است. این پسر دیوانه است. گاهی فکر می کنم چیزی را حس نمی کند. گل می خورد آرام است، اشتباه می کند آرام است. بسیار باثبات است و به عنوان یک دروازه بان این فوق العاده است. در آن لحظه فکر کردم آن قدرها نیز نزدیک نبود اما تصاویر را دیدم، یک اینچ با تبدیل شدن به گل فاصله داشت. اهمیتی ندارد، ادی هر کاری بخواهد می کند. خیلی خوب است که او باثبات است و فشاری را حس نمی کند. او به سرعت اتفاقات قبلی را فراموش می کند. ریسکی که او در بازی با توپ می کند، چیزی نیست. او بلافاصله برای اتفاق بعدی آماده است. این بسیار خوب است.

تجربه فرناندینیو مقابل اتلتیکو مادرید؟

باید بازی خودمان را انجام دهیم، کاری که در این سال ها انجام داده ایم. همیشه در مراحل حذفی به 11 نفر نیاز داریم و باید روی برنامه بازی مان تمرکز کنیم. در این بازی پیروز شویم و به سایر بازیکنان کمک کنیم. باید روی برنامه تمرکز کنیم، چه کاری آن ها به عنوان یک تیم انجام خواهند داد و چه زمانی باید محتاط باشیم. چگونه در محوطه جریمه دفاع کنیم، در مناطق مشخصی چه کاری انجام دهیم، چگونه به آن ها آسیب بزنیم. باید انتقال توپ های آن ها را کنترل کنیم.

تاثیر دی بروین مقابل اتلتیکو مادرید؟

ما در تمام نقاط زمین بازیکنانی داریم که می توانند فرد مقابلشان را از پیش بردارند. کوین در حملات به فضاها خوب است، در بین خطوط بسیار خوب است. یافتن فضا در مقابل اتلتیکو مادرید کار سختی است. دی بروین در دوئل ها و تقابل ها غیر قابل توقف است. دی بروین سزاوار تمام تحسین هایی است که دریافت می کند. گلی که به ثمر رساند به دلیل کیفیت عالی اش بود. او بازیکنی شگفت انگیز برای حمله به فضاها، چه کوچک و چه بزرگ، است.

دیگو سیمئونه؟

اگر اینجا پیروز شده بود، مورد انتقاد قرار نمی گرفت. سرمربی ها فقط وقتی مورد انتقاد قرار می گیرند که می بازند. او یک دهه موفقیت را به اتلتیکو مادرید داده است، او کاری را بد انجام نمی دهد. ما سرمربی ها وقتی پیروز می شویم مورد تحسین قرار می گیریم و وقتی شکست می خوریم همه چیز افتضاح است.

چه انتظاری از اتلیتکو مادرید داری؟

بازی متفاوتی خواهد بود و مانند هفته پیش نیست. آن ها در خانه هستند و هوادارانشان را دارند. با توجه به چیزی که از بازی های حذفی به یاد دارم، آن ها لحظات هیجان انگیز زیادی در کالدرون داشتند، در واندا متروپولیتانو آن ها مشکل ساز هستند، دفاع می کنند و ضد حمله می زنند. نسبت به بازی رفت، در نیمه بالایی زمین بسیار جنگنده تر خواهند بود. ما سازگار می شویم و اگر در حال شکست خوردن باشیم، با تمام توان برای تغییر همه چیز بازی خواهیم کرد.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید نیمه نهایی پپ گواردیولا همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی در مصاف با کائو چنگ جو از چین تایپه که رنکینگ ۲۹ دنیا را در اختیار دارد با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله ۱/۱۶ پایانی شد.

عالمیان گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۹ به حریف چین تایپه‌ای واگذار کرد، اما در گیم دوم ۱۱ بر ۷ موفق شد بازی را به تساوی یک بر یک برساند.

بازی در گیم سوم بار دیگر به سود حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به اتمام رسید و نتیجه بازی در این گیم ۱۱بر ۸ به سود کائو چنگ جو به اتمام رسید.

در گیم چهارم این نوشاد عالمیان بود که قاطعانه ۱۱ بر ۲ به پیروزی دست یافت و کار را به گیم پنجم کشاند.

پینگ‌پنگ باز برجسته کشورمان با برد قاطعانه ۱۱ بر ۴ در گیم سرنوشت ساز پنجم موفق شد در مجموع با حساب ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به مرحله ۱/۱۶ پایانی راه پیدا کند.

عالمیان در این مرحله با برنده دیدار لیانگ جینگ کون از چین و دنیل هابسون از اتریش دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد