Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم نساجی گفت: ۴ تیمی که تا این مرحله رسیدند قطعا یک کیفیتی داشته چرا که در جام حذفی باید تا انتها برنده ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی صداقت مربی تیم نساجی در خصوص دیدار شب گذشته این تیم با استقلال اظهار داشت: خدا عزت داد و اتفاق خوبی در بازی حذفی رخ داد. چرا که سیستم این دیدارها در لیگ بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال لازم نیست در مورد تیم خود صحبت کنیم و همه، بازی‌های ما را تماشا کردند. همیشه تیم آقای الهامی سعی بر این داشته که فوتبال بازی کند. باشگاه کلی هزینه کرده تا زمین و استادیوم خوب تهیه کند. ولی در بازی حذفی گل نخوردن بسیار مهم است. آن هم در برابر استقلالی که آماده‌ترین تیم لیگ در این فصل بوده، هیچ شکستی نداشته و مقابل هوادارانش و در زمین خودش است. استقلالی‌ها در این مدت انرژی خوبی را گرفتند که در سه جام برنده باشند. به هر حال ما توانستیم با تاکتیک‌ها و روز خوب بازیکنان از بازی سربلند بیرون آمده و آن را به هواداران هدیه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای مساوی کردن بازی و کشاندن به ضربات پنالتی داشتید، گفت: در دو بازی خود با استقلال کمترین موقعیت را به آنان دادیم. موقعیت گل‌های زیادی داشتیم. ما راه‌های هجومی استقلال را شناسایی کرده بودیم و بازیکنان خیلی خوب انجام وظیفه کردند. در دقایق ابتدایی هم به دلیل فشار هواداران و اینکه بازیکنان جوان ما پس از دو سال مقابل تماشاچیان بازی می‌کردند اشتباهات فردی داشتیم. هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم بازی استقلال بیشتر برایمان قابل پیش‌بینی شده بود. ضربات پنالتی هم پنجاه پنجاه است و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد که لطف خدا شامل حال ما شد.

دستیار ساکت الهامی با اشاره به تمرینات تیم در زدن ضربات پنالتی ادامه داد: در طول هفته گذشته کامل تمرین داشتیم. احتمال می‌دادیم که طبق بازی‌های گذشته استقلال، رضایی در گلر باشد و روی گلرهای آنان کار کردیم. و تمرین پنالتی ما با توجه به دو گلر تیم حریف بود و برای آن برنامه داشتیم.

مربی تیم نساجی با اشاره به بازی نیمه‌نهایی با مس کرمان گفت: ۴ تیمی که تا این مرحله رسیدند قطعا یک کیفیتی داشتند. تا همین جای کار هم ۲۵ درصد جام برای این چند تیم است. مسی‌ها دو روز دیگر بازی مهمی در لیگ یک دارند. قطعا از امروز آنان را آنالیز کرده و تاکتیک‌های مناسب آن بازی را با کمک آقای الهامی و دیگر اعضای کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنیم. امیدوارم از آن بازی هم سربلند شویم چرا که در جام حذفی باید تا انتها برنده ماند. غول بزرگ ما در آزادی و برابر تیم استقلال بود.

وی از محل بازی با مس کرمان گفت: طی صحبت‌هایی که امروز در باشگاه انجام شد احتمالا بازی در ورزشگاه آزادی و با حضور ۳۰ درصد از هواداران خواهد بود. هواداران ما دو سال از بازی‌ها دور بوده و تشنه‌ترین تماشاچیان از قائمشر و مازندران و طرفداران نساجی هستند.

صداقت که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان از روند ساخت ورزشگاه وطنی خاطرنشان کرد: متاسفانه رفت و آمدهای ما هزینه‌های بسیار بالایی دارد. در طول هفته به صورت مداوم در آسمان و در حال پرواز هستیم! باشگاه نسبت به خواسته‌های آقای الهامی هم در بحث مالی و انتخاب زمین مساعدت کرده تا فوتبال باکیفیتی را ارائه دهد. اگر این امکانات در اطراف قائمشهر بود قطعا از آن استفاده می‌کردیم. چه بسا به یکی از زمین‌های شهر ساری رفتیم و چمن آن بسیار اذیت‌کننده بود و استانداردهای لازم را نداشت. پس از این موضوع تصمیم گرفتیم که به اصفهان و مشهد برویم. پس از حضور آقای رییسی در استان مازندران، سرعت عمل ساخت ورزشگاه وطنی ببیشتر شده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین