Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@02:38:28 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ فروردین‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۷۳۴۲

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ظرفیت ۵۰ درصدی سرویس مدارس تا بازگشت کارخانه آسفالت اسدآباد به چرخه تولید و تصویب بودجه شهرداری روانسر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب بودجه شهرداری روانسر

شهردار روانسر، بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری روانسر را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر روانسر تصویب شده است.

انتشار ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری‌ها

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور گفت: از انتشار ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۰ به منظور تأمین اعتبار پروژه‌های توسعه خطوط مترو، اتوبوسرانی و بازآفرینی بافت فرسوده با حمایت‌های دولت خبر داد.

ساماندهی فضای سبز شهر بروجرد

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان، کاهش بارش‌های فصلی و احتمال تنش آبی شهرداری ساماندهی فضای سبز شهری و سیستم آبیاری را در دستور کار خود قرار داده است.

ظرفیت ۵۰ درصدی سرویس مدارس

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: در حال حاضر همه پروتکل‌های بهداشتی در مورد استفاده از سرویس مدارس بعد از بازگشایی رعایت می‌شود و ظرفیت سرویس مدارس برای سوار کردن دانش‌آموزان ۵۰ درصد است.

غرس پنج هزار اصله نهال در اردبیل

شهردار اردبیل از غرس پنج هزار اصله نهال در مناطق مختلف این شهر خبر داد و گفت: با تداوم فعالیت همکاران شهرداری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری این وعده نیز محقق خواهد شد.

بازگشت کارخانه آسفالت اسدآباد به چرخه تولید

رضا رشیدی، سرپرست شهرداری اسدآباد از بازگشت به چرخه تولید کارخانه آسفالت این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت اسدآباد از ۱۰ سال پیش تاکنون تعطیل بود که با پیگیری‌های لازم این کارخانه با ظرفیت اسمی تولید ۸۰ تن توسط تکنسین در حال اوورهال بوده و در آینده نزدیک به چرخه تولید باز خواهد گشت.

اجرای ۲۰۰۰ کیلومتر خط کشی طولی در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ کیلومتر خط کشی طولی در معابر اصلی سطح شهر قزوین اجرا شد.

پلمب مراکز خرید و فروش ضایعات در گرگان

بیژن مؤمنی، مدیر شهرداری منطقه دو گرگان گفت: طرح پاکسازی و جمع‌آوری ضایعات و پلمب مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات واقع در کوی عرفان با هدف مبارزه با عوامل تهدیدکننده علیه بهداشت عمومی شهروندان اجرا شد.

اجرای طرح «شهر شب‌های روشن»

مازیار صفایی، شهردار رودسر گفت: رفع کامل مشکلات روشنایی معابر و طرح «شهر شب‌های روشن» در رودسر، سال جاری با جدیت اجرا می‌شود.

کد خبر 567948

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری ها مدیریت شهری برنامه ریزی شهری خدمات رسانی غرس نهال شهروند حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارخانه آسفالت چرخه تولید سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود