Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:30:49 GMT

گزارش زنده؛ سپاهان یک _ شهرداری سیرجان صفر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۷۵۴۵

گزارش زنده؛ سپاهان یک _ شهرداری سیرجان صفر

تیم فوتبال سپاهان و سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان رو در روی هم قزار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه _بیست و سوم فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه رو در روی شهرداری سیرجان قرار می‌گیرد که این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان

اسامی بازیکنان سپاهان: رها یزدانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، زهرا پورحیدر، فاطمه پسندیده، ثنا صادقی، شقایق روز بهان، مرضیه نیک‌خواه، میترا نظری و هاجر دباغی.

سرمربی: بیان محمودی

اسامی بازیکنان سیرجان: فاطمه برازجانی، ملیکا متولی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور، حدیث بساط شیر، رقیه جلال نسب، عارفه السادات سید کاظمی، هستی فروزنده، سهیلا نظام آبادی، زینب عباسپور و فاطمه مخدومی.

سرمربی: مریم جهانجاتی

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها:

شرح بازی: بازی تا دقیقه پنج میانه‌های میدان جریان دارد و حمله خطرناکی روی دروازه‌ها صورت نگرفته است. سپاهانی‌ها مالکیت بیشتری دارند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: سپاهانی‌ها روی اشتباه بازیکنان سیرجان به دروازه این تیم رسیدند که ضربه اول را این بازیکن را مدافع تیم دفع کرد، توپ برگشتی به دیگر بازیکن سپاهان رسید که دقت لازم را نداشت و در دستان دروازه‌بان سیرجان قرار گرفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۹( هاجر دباغی): حمله اول سپاهانی‌ها روی دروازه حریف موقعیتی برای این تیم به وجود نیاورد که توپ به دیگر بازیکن سپاهان در سمت راست رسید و سانتری روی دروازه انجام داد که هاجر دباغی بایک جای گیری مناسب توپ را با سر درون دروازه سیرجان قرار داد.

نکات ویژه:

کد خبر 568001

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان لیگ فوتبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده