Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس تهران، سرهنگ ارسلان قاسم زاده افزود: در پی اخبار دریافتی مبنی بر خرید و فروش اموال سرقتی در محله «چیتگر» رسیدگی موضوع در دستور کار عملیات کلانتری چیتگر قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری در تحقیقات صورت گرفته و با شگردهای پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و خرید لوازم سرقتی از سارقان معترف شد و همچنین متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کلاهبرداری از ۱۵ شهرند تهرانی

سرهنگ قاسم دستخال افزود: بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای دایر بر کلاهبرداری با شکایت مال باخته در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل شد که حسب دستور مقام قضایی، پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا شاکی به پلیس آگاهی دعوت و از وی تحقیق شد. این فرد اعلام کرد با شخصی به هویت «بهزاد» در فضای مجازی آشنا شدم که مدعی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بود و پس از دریافت مبلغ سه میلیارد ریال بابت طراحی داخل ساختمان، پاسخگوی تلفن‌های من نشد و متواری شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کشف پرونده در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی و طبق استعلامات معلوم شد متهم به همین شیوه و شگرد از شهروندان کلاهبرداری و در مراجع قضایی دارای پرونده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: با کشف سرنخ‌های متعدد که حکایت از ارتکاب متعدد جرم توسط متهم داشت، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری بهزاد صادر شد.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در محدوده «شرق» تهران و حصول اطمینان از حضور وی در این مخفیگاه، متهم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی انتقال یافت.

دستخال اظهارداشت: بهزاد در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از مواجهه با شواهد و مستندات و انجام بازجویی به بزه ارتکابی اعتراف کرد و اظهار داشت که با این شیوه و شگرد توانسته است از ۱۵ شهروند تهرانی کلاهبرداری کند.

وی گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم کلاهبرداری، گزارش کارآگاهان درباره کشف جرم به دادسرا ارسال که متهم با قرار مجرمیت برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان در اختیار این یگان قرار گرفت و تا کنون ۱۲ تن از مال باختگان، متهم را شناسایی کرده‌اند.

کشف نوشابه‌ های انرژی زا تقلبی در اکباتان

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف نوشابه‌های انرژی زا تقلبی خبر داد و گفت: عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی حین گشت زنی در محله اکباتان به یک دستگاه خودرو سواری پراید که به نظر در قسمت عقب خودرو وسایلی را پنهان کرده بود مشکوک می‌شوند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه مأموران برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه و تحقیقات خود را آغاز کردند افزود: متهم به محض رویت مأموران به سرعت متواری شد که با درایت مأموران در یک تعقیب و گریز کوتاه خودرو متوقف و متهم دستگیر شد و در بررسی داخل خودرو متهم تعداد ۱۳۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع نوشابه‌های تقلبی در سطح شهر تهران معترف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری دیگر همدستان و عاملان اصلی توزیع ادامه دارد.

کشف بیش از ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق

وی در ادامه از کشف بیش از ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع سیگار خارجی و قاچاق در محله جوادیه رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری جوادیه قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه عملیات کلانتری در پی جویی های انتظامی و تحقیقات صورت گرفته هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم در خیابان شوش اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بررسی از این محل ۹۳ هزار و ۲۰۰ عدد نخ سیگار و هزار و ۲۱۲ بسته آدامس قاچاق و خارجی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع اجناس خارجی و قاچاق در بازار تهران معترف شد و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محاسبه کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور می‌شود و پلیس با اخلالگران به جد برخورد خواهد کرد خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لوازم سرقتی کلاهبرداری تقلبی سیگار قاچاق تحقیقات اولیه عملیات کلانتری مخفیگاه متهم موقوفه ای قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام