Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@21:03:27 GMT

پایان نیمه اول؛ سپاهان ۲ _ شهرداری سیرجان صفر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۷۶۶۶

پایان نیمه اول؛ سپاهان ۲ _ شهرداری سیرجان صفر

تیم فوتبال سپاهان و سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان رو در روی هم قزار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه _بیست و سوم فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه رو در روی شهرداری سیرجان قرار می‌گیرد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان

اسامی بازیکنان سپاهان: رها یزدانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، زهرا پورحیدر، فاطمه پسندیده، ثنا صادقی، شقایق روز بهان، مرضیه نیک‌خواه، میترا نظری و هاجر دباغی.

سرمربی: بیان محمودی

اسامی بازیکنان سیرجان: فاطمه برازجانی، ملیکا متولی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور، حدیث بساط شیر، رقیه جلال نسب، عارفه السادات سید کاظمی، هستی فروزنده، سهیلا نظام آبادی، زینب عباسپور و فاطمه مخدومی.

سرمربی: مریم جهانجاتی

کارت زرد:

سپاهان: شقایق روزبهان (دقیقه ۴۳)

کارت قرمز:

گل‌ها:

سپاهان: هاجر دباغی (دقیقه ۱۹)، مرضیه نیکخواه (دقیقه ۴۴)

شرح بازی: بازی تا دقیقه پنج میانه‌های میدان جریان دارد و حمله خطرناکی روی دروازه‌ها صورت نگرفته است. سپاهانی‌ها مالکیت بیشتری دارند. هاجر دباغی در دقیقه ۱۹ گل اول بازی و سپاهان را به ثمر رساند. طلایی پوشان با وجود اینکه یک گل جلو هستند، اما بازهم برای گل زنی تلاش می‌کنند و در لاک دفاعی قرار نگرفتند. بازیکنان سیرجان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین می‌افتند که پیش بینی می‌شود شاهد دقایق اضافه زیادی باشیم. سپاهان روی ارسال از کناره‌ها برنامه ریزی انجام داده است، از اول بازی شاهد موقعیتی خطرناک از سیرجانی‌ها نیستیم. نیک خواه روی یک حمله غیر منتظره دروازه سیرجان را برای دومین بار باز کرد. داور برخلاف انتظار و روند بازی دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و این نیمه با پیروزی دو بر صفر سپاهان تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: سپاهانی‌ها روی اشتباه بازیکنان سیرجان به دروازه این تیم رسیدند که ضربه اول را این بازیکن را مدافع تیم دفع کرد، توپ برگشتی به دیگر بازیکن سپاهان رسید که دقت لازم را نداشت و در دستان دروازه‌بان سیرجان قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: توپی را سیرجانی‌ها روی دروازه سپاهان انداختند که کوثر عنبری در دو مرحله توپ را دور کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۹( هاجر دباغی): حمله اول سپاهانی‌ها روی دروازه حریف موقعیتی برای این تیم به وجود نیاورد که توپ به دیگر بازیکن سپاهان در سمت راست رسید و او سانتری روی دروازه انجام داد که هاجر دباغی بایک جای‌گیری مناسب توپ را با سر درون دروازه سیرجان قرار داد.

دقیقه ۴۴( مرضیه نیکخواه): نیکخواه با یک شوت مستقیم دروازه سیرجان را باز کرد.

نکات ویژه:

کد خبر 568001

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان لیگ فوتبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هاجر دباغی روی دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱

در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که در نهایت با تک گل متس هوملز به سود زنبورها به پایان رسید.

دریافت 138 MB

در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در پارک دو فرانس میزبان دورتموند بود که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود زنبورها با گل هولمز به پایان رسید تا در مجموع با نتیجه دو بر صفر تیم فرانسوی را شکست دهند و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شوند.

در نیمه اول دو تیم در تلاش بودند اما تیم میزبان سعی داشت تک گل خورده در بازی رفت را جبران‌ کند. در ۴۵ دقیقه اول بازی جز موقعیت حساسی که جیانلوئیجی دوناروما با عکس العمل فوق العاده‌اش از کریم آدیمی گرفت نکته خاص دیگری نداشت.

نیمه دوم رو پاری سن ژرمن هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ بازی ضربه زایر امری به تیرک دروازه زنبورها برخورد کرد. در دقیقه ۵۰ بازی روی کرنر ارسالی از جولین برانت، متس هوملز با ضربه‌ی سر دروازه تیم میزبان را باز کرد تا تیمش در مجموع دو بر صفر پیش بیفتد. پاری سن ژرمن با نهایت بدشانسی روبرو بود و در این نیمه سه بار دیگر تیرک دروازه دورتموند را به لرزه درآوردند و نتوانستند از دفاع مستحکم این تیم عبور کنند. بازی در نهایت با تک گل هوملز به پایان رسید تا شاگردان ادین ترزیچ با برتری دو بر صفر در مجموع اولین تیم حاضر در فینال ومبلی باشند.

مالکیت توپ در پایان بازی مشابه با نیمه اول، ۷۰٪ برای پاری سن ژرمن و ۳۰٪ برای دورتموند بود. پاریسی‌ها ۳۱ شوت به سمت دروازه حریف زده بودند و حتی یکی از آن‌ها وارد دروازه نشد. همچنین پاریس ۵ موقعیت بزرگ گلزنی هم از دست داده بود. از آن طرف دورتموند تنها یک موقعیت بزرگ گلزنی داشت که از همان هم به خوبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: خبری که مثل بمب در فوتبال انگلیس می‌ترکد؛ آقای خاص به اولدترافورد برمی‌گردد!

دیگر خبرها

  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • فیلم/ خلاصه دیدار پاریسن‌ژرمن صفر - دورتموند ۱
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم