Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، "شاهین شیرانی"  سه شنبه شب در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: اصفهان از نظر تعداد مبتلایان در وضعیت زرد، لنجان به رنگ آبی و شش شهرستان استان در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان‌ها نارنجی است.

وی با بیان اینکه پس از ایام نوروز بعلت سفرهای نوروزی و دید و بازدیدها در کل کشور با یک پیک کوچک مواجه شدیم، اعلام کرد: هم اکنون دوران گذر از پیک را پشت سر می‌گذرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیشترین آمار بستری‌ها در پیک پنجم را ۳ هزار و ۸۰۰ نفر و در پیک ششم بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ بیماری اعلام کرد و گفت: هم اکنون آمار بستری ها به ۲۶۰ نفر رسیده است.

وی از افزایش آمار بستری‌ها در چند روز اخیر خبر داد و بیان داشت: میزان بستری سالمندان در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها بالا رفته است.

شیرانی میزان مرگ ومیر در کرونایی‌ها را همچون روال گذشته خواند و گفت: از هر۵ نمونه یک نفر کرونا مثبت است و درصد مثبت کرونایی در دانش آموزان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸ هزار و ۶۰۰ واکسن تزریق شده است، ادامه داد: روزانه امکان تزریق ۱۵۰ هزار دوز واکسن را داریم.

شیرانی به درصد واکسن برکت در سه دوز اشاره کرد و گفت: ۸۷ و ۶ دهم در صد نوبت اول ، ۷۸ درصد در نوبت دوم و  ۴۰ درصد در نوبت سوم واکسن برکت تزریق کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان نیز در این جلسه خواستار افزایش ساعات کاری مراکز تجمیع واکسیناسیون بویژه در بعد از ماه مبارک رمضان شد و گفت: در ماه رمضان شاهد روند کاهش میزان واکسیناسیون هستیم که امری طبیعی است.

"محمدرضا جانثاری "با بیان اینکه شب‌های قدر باید با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی با شکوه برگزار شود، ادامه داد: ایجاد فضای بهداشتی در مساجد برای حضور شهروندان در شب قدر به نحو احسن شکل بگیرد.

وی با اشاره‌ای به شهدای سلامت و پشت سر گذراندن مشکلات عدیده‌ای که در عرصه واکسن و غیره داشتیم، گفت: شهدای سلامت در زمانی که هیچ کس حاضر به حضور و ارائه خدمات به بیماران نبود، جان فشانی کردند که باید همواره یاد و خاطره آنها زنده نگهداشته شود.

جانثاری بیان داشت: واکسیناسیون باید جدی‌تر از قبل در نظر گرفته شود و هر انکس که در ادارات حاضر به واکسیناسیون نیست باید هر ۷۲ ساعت تست سلامت ارائه دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان خواستار تشویق مردم به  دوز سوم واکسیناسیون از سوی جامعه روحانیت در مساجد شد وگفت: پوشش دوز سوم واکسیناسیون باید در جهت کاهش عوارض کرونا وسیع‌تر شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان آمار بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است